• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 215976
+
-

سریال تمدید می‌شود؟

باز هم اخبار حوصله‌سربر از آینده امباپه

سریال تمدید می‌شود؟

موضوع ماندن یا جدایی کیلین امباپه دیگر برای کسی جذاب نیست. او که آخرین ماه‌های قراردادش را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند، از شایعات نقل‌و‌انتقالاتی مربوط به‌خودش لذت می‌برد، چون با این شایعات قیمتش بالاتر می‌رود. امباپه بعد از بیرون کردن مسی، نیمار، راموس و بقیه بزرگان همه‌کاره باشگاه است، در لیگی بی‌رقیب می‌تازد و برای خودش دستاورد و آمار می‌سازد و با مادرش پول کلانی به جیب می‌زنند. مادر این بازیکن هفته گذشته گفته بود از پسرش خواسته نصف درآمدش را به او بدهد اما کیلین فقط 30درصد را به مادرش داد. این زن اعتراف کرده که پول دوست دارد و اگر می‌توانست 10میلیارد یورو از پاری‌سن‌ژرمن و قطری‌ها می‌گرفت. بنابراین هر شایعه‌ای را فعلا نشنیده بگیرید، چون ممکن است امباپه با زیاده‌خواهی مادرش همچنان در پاریس بماند.
رامون آلوارس ده‌مون تنها خبرنگار اسپانیایی است که فعلا حوصله دارد درباره بازیکن فرانسوی صحبت کند. او ادعا کرده که امباپه این بار زیاد معطل نمی‌کند و سریع تصمیم خواهد گرفت و باشگاه‌های درگیر، خیلی زود از تصمیمش مطلع خواهند شد. او مدعی شده است: «پیشنهاد کنونی رئال از پیشنهاد قبلی کمتر است. به من گفته‌اند که پاداش انتقال پیشنهادی به امباپه 115میلیون یورو خواهد بود (2سال پیش رئال 130میلیون پیشنهاد داده بود) و دستمزد پیشنهادی هم از دستمزد پیشنهادی سال2022 کمتر است. پیشنهاد رئال نسبت به 2سال قبل عوض شده است. حالا کیلین 25ساله است و باشگاه با توجه به سن و سال او باید مراقب هزینه‌ها باشد. اگر امباپه این پیشنهاد را بپذیرد، پرس خیلی خوشحال خواهد شد و اگر نپذیرد حالا مثل سال2022 نیست که شرایط غم‌انگیزی ایجاد شود. شرایط به‌طور کلی نسبت به آن زمان دراماتیک نیست.» رئالی‌ها در حال‌حاضر اعتنایی به این انتقال ندارند. آنها از رودریگو، وینیسیوس و حتی گولر، خوسلو و براهیم در خط حمله لذت می‌برند و در تابستان آینده منتظر اندریک 17ساله برزیلی خواهند بود.
از سویی دنیل ریولو خبرنگار فرانسوی از پیشنهاد فوق‌نجومی ناصر الخلیفی برای تمدید قرارداد امباپه پرده برداشته و مدعی شده که مالک قطری حاضر است اهرام ثلاثه را به پای کیلین بریزد: «پیشنهاد پی‌‌اس‌جی به او پیشنهادی در سطح این است که روم سابق، یونان سابق یا اهرام مصر را به یک بازیکن بدهیم. هرگز چنین چیزی داده نشده است. او بیش از 100میلیون یورو در فصل دریافت می‌کند. هیچ باشگاهی نمی‌تواند این مبلغ را بپردازد. برادرش، خانواده‌اش و همه سود می‌برند. این برای آژانس نقل‌و‌انتقالاتی مادر بازیکن هم سودمند است. پیشنهاد رئالی‌ها خیلی عادی است، در حد دستمزد معمولی عرف برای ستارگان فوتبال؛ 30‌میلیون یورو و شاید کمی بیشتر.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید