• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 28 دی 1402
کد مطلب : 215973
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/VmjV9
+
-

نقل و انتقالات

فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس نقل‌وانتقالاتی تأیید کرد که در میلان همه اینتری‌ها نسبت به انتقال مهدی طارمی به این باشگاه در تابستان آینده اطمینان دارند. مهاجم ایرانی پورتو با قراردادی 1+2ساله به اینتر می‌رود تا جای الکسیس سانچس را بگیرد.

رنان لودی رسما به باشگاه الهلال پیوست. باشگاه مارسی از انتقال مدافع چپ برزیلی سابق اتلتیکومادرید حدود 20میلیون یورو دریافت خواهد کرد و قرارداد این بازیکن نیز سه‌سال‌و‌نیمه است.

چلسی در حال بررسی امکان جذب قرضی فیرمینو یا بنزما‌ست. منچستریونایتد هم دوست دارد تا پایان فصل این مهاجم فرانسوی را در اختیار بگیرد تا مثلث رئالی‌ها را با او، کاسمیرو و واران‌‌ آزمایش کند.

هانیبال مجبری، هافبک تونسی منچستریونایتد با قراردادی قرضی همراه با بند خرید اختیاری ۲۰میلیون یورویی به‌ سویا پیوست.

عبدالعزیز العصیمی، خبرنگار عربستانی ادعا کرد که محمد صلاح، ملی‌پوش مصری تیم فوتبال لیورپول انگلیس فصل آینده قطعا بازیکن الهلال خواهد بود. لیورپول درصورت قطعی‌شدن این انتقال دنبال خرید امباپه می‌رود.

سرخیو رگیلون، مدافع چپ 27ساله و اسپانیایی تاتنهام با قراردادی قرضی تا پایان فصل بدون بند خرید دائمی به برنتفورد پیوست.

آینده ماتیاس دلیخت در بایرن‌مونیخ مشخص نیست و رابطه او با توماس توخل جالب پیش نمی‌رود. احتمال خروج او از جمع باواریایی‌ها در تابستان وجود دارد. اگر این اتفاق بیفتد، منچستریونایتد بلافاصله برای جذب او اقدام خواهد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید