• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
جمعه 22 دی 1402
کد مطلب : 215371
+
-

خبر آخر/حمله حماس و حزب‌الله به صهیونیست‌ها

حماس روز گذشته اعلام کرد یک تانک مرکاوا، ۷ خودروی نظامی و ۲گروه از نظامیان صهیونیست را در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه مورد هدف قرار داده است.
حزب‌الله هم اعلام کرد دیروز به پایگاه‌های صهیونیستیِ متولا، البغدادی و الکوبرا در مرز لبنان حمله کرده است.

تأکید هاشمی  به حضور در صحنه در روزهای سخت
حسن روحانی، رئیس‌ دولت‌های یازدهم و دوازدهم با بیان این‌که «آیت‌الله هاشمی تأکید می‌کرد در روز سخت به صحنه بیاییم»، گفت: امروز یکی از همان روزهای سخت کشور است که شاید از دهه اول انقلاب هم سخت باشد چراکه در آن روز جبهه دوست و دشمن مشخص بود و این امر، کار را آسان ‌می‌کرد.

ترس آمریکا از شکست کامل رژیم صهیونیستی
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به حمایت‌های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا نه تنها بخشی از جنگ بلکه تمام جنگ است و اینکه آمریکا به شدت نگران وضع موجود رژیم صهیونیستی و عواقب شکست کامل آن است. طوفان الاقصی سیلی محکم خداوند به رژیم صهیونیستی و تجلی اراده خداوند در تحقق مشیت خود بود.

افزایش قیمت بلیت هواپیما  مجوز ندارد
حسین مذنب، مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده است.بر خلاف اخبار منتشر شده در چند روز اخیر، هیچ مجوزی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما صادر نشده و مرجع قیمت گذاری شورای عالی هواپیمایی است.

سهمیه بنزین این خودروها قطع می‌شود!
معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از این پس فقط تاکسی‌های دارای بیمه نامه شخص ثالث از سهمیه سوخت برخوردار خواهند شد لذا در صورتی که دارندگان تاکسی‌های فاقد بیمه طی یک ماه آینده اقدام به دریافت بیمه نامه نکنند، مشمول عدم تخصیص سهمیه سوخت مطابق ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث، خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید