• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21487
+
-

همه شایعات درباره افتخاری

بعد از حضور امیر‌حسین فتحی به‌عنوان عضو پنجم هیات مدیره استقلال قابل پیش‌بینی بود که در رأس مدیریت یکی از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت تغییرات به‌وجود بیاید و حالا گفته می‌شود با گذشت چند روز از اضافه شدن فتحی،  تغییرات در استقلال آغاز خواهد شد. رسانه‌های خبری اما در دو سه روز گذشته به این موضوع اشاره کردند که سید‌رضا افتخاری بعد از حدود 3سال مدیریت در باشگاه استقلال به روزهای پایانی مدیریت در این باشگاه رسیده و از این باشگاه جدا خواهد شد. از مهرزاد خلیلیان به‌عنوان یکی از گزینه‌های مدیریت در باشگاه استقلال نام برده برده شده است. یک اصفهانی که سابقه ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی و همچنین مدیرعاملی باشگاه سپاهان را در کارنامه خود دارد. تغییرات در باشگاه استقلال در شرایطی صورت می‌گیرد که این باشگاه تا روزهای آینده به صورت جدی با خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و سید‌رضا افتخاری چند روز پیش با انتشار بیانیه‌ای خواستار کمک‌های نقدی هواداران به این باشگاه شد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که مسئولان وزارت ورزش در چند نوبت طی ماه های اخیر جلساتی را با مدیرعامل سابق سپاهان داشته‌اند. 
      واکنش فتحی و زمانی
امیرحسین فتحی عضو هیات مدیره استقلال اما در این زمینه می‌گوید: «از این موضوع بی‌اطلاع هستم و در صفحات مجازی و دیگر رسانه‌ها متوجه چنین خبری شدم. من با کسی هم تماسی نداشته‌ام تا بدانم موضوع آقای افتخاری صحت دارد یا خیر. هفته گذشته جلسه هیات مدیره استقلال را داشتیم و هیچ بحثی در این رابطه نشد. سایر اعضای هیات مدیره هم مانند من هستند و فکر نمی‌کنم از چنین مباحثی خبر داشته باشند.» حسن زمانی دیگر عضو هیات مدیره هم درباره شایعه برکناری رضا افتخاری از مدیریت باشگاه استقلال و تکذیب این موضوع می‌گوید: «رفتن مدیرعامل قبل از هر چیز به هیات مدیره مربوط می‌شود. هیچ‌کدام از اعضای هیات مدیره در جریان این قضیه نبودند. هیات مدیره اگر برنامه‌ای برای تغییر مدیرعامل داشته باشد، مخفیانه عمل نمی‌کند. در این میان، آقای افتخاری باید از طریق روابط‌عمومی باشگاه شایعه را تکذیب می‌کرد.»
      افتخاری نمی‌رود
مازیار ناظمی مدیر روابط‌عمومی وزارت ورزش اما در اینستاگرام خود، جدایی افتخاری را شایعه دانست و اعلام کرد که او در استقلال خواهد ماند. او همچنین از مدیران استقلالی گله کرد که چرا زودتر این شایعات را تکذیب نکردند. اما نکته جالب تکذیب این شایعه در صفحه شخصی ناظمی است درحالی که او مدیر ارتباطات وزارتخانه است و می‌توانست این کار را در وب‌سایت و پایگاه اطلاع رسانی انجام دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید