• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21482
+
-

امیری گوشی را خاموش کرد

قول به پرسپولیس یا ترس از کی‌روش؟



وحید امیری در دو فصل گذشته بی‌گمان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بود و توانست به دو قهرمانی در لیگ برسد. بازیکن جنگنده سرخپوشان اما در پایان لیگ قراردادش تمام شد اما در شرایطی که قرار بود پیش از سفر تیم‌ملی برای تمدید قرارداد خود به باشگاه برود اعلام کرد که بعد از جام‌جهانی این کار را خواهد کرد.
امیری که یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی بود بعد از بازگشت تیم‌ملی به شهر خودش بازگشت و حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که این بازیکن گوشی خود را خاموش کرده است و به همین دلیل مسئولان باشگاه نمی‌دانند که این بازیکن درنهایت قرارداد خود را تمدید خواهد کرد یا اینکه از تیم جدا خواهد شد.  
     برانکو روی قول امیری حساب کرده
در این شرایط تنها امید سرخپوشان و برانکو برای تمدید قرارداد امیری قولی است که این بازیکن پیش از رفتن به جام‌جهانی به پرسپولیس داده است. امیری اعلام کرده بود که اگر پنجره نقل‌و‌انتقالات باشگاه باز نشود او هم پرسپولیس را ترک نخواهد کرد و به همین دلیل برانکو امیدوار است که این بازیکن خوش اخلاق روی قول خودش بماند و قراردادش را تمدید کند.
     امیری نگران خشم کی‌روش
شنیده‌ها حاکی از این است که مهم‌ترین دلیلی که امیری گوشی خودش را خاموش کرده است به‌خاطر چالشی است که بین برانکو کی‌روش رخ داده و در آستانه جام ملت‌ها امیری نمی‌خواهد تیم‌ملی را از دست بدهد و به همین دلیل گوشی خودش را خاموش کرده تا هم کمی استراحت کند و هم برانکو و کی‌روش کمی آرام شوند تا بتواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. به خصوص اینکه امیری و بیرانوند پرسپولیس را در اردوی کرواسی همراهی نخواهند کرد و می‌توانند استراحت کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید