• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 9 تیر 1397
کد مطلب : 21481
+
-

اردوی تراکتور در ترکیه

جان توشاک سرمربی پرآوازه تراکتورسازی چند روزی است با حضور در ایران کار خود را در تیم تبریزی شروع کرده است. توشاک با وجود سن و سال بالایی که دارد با انگیزه زیادی در تراکتورسازی کار می‌کند و امید دارد روزهای خوبی را در ایران سپری کند. نکته قابل توجه در حضور توشاک همراهی فرزند او در تراکتورسازی است. در حالی که مباحث زیادی درباره دستیاران توشاک در تراکتور مطرح شده بود، او فرزند خود الکسیس توشاک را به ایران آورده و به‌عنوان تمرین دهنده و دستیار در کنار خود دارد. در تمرینات تراکتورسازی فرزند توشاک نقش کلیدی را ایفا و تقریبا دستورات پدر را به بازیکنان منتقل می‌کند.
به‌نظر می‌رسد مربیان خارجی که در ایران مشغول به کار می‌شود برای اینکه اعتماد بیشتری به دستیاران خود داشته باشند از فرزندانشان استفاده می‌کنند. بعد از وینفرد شفر که پسرش را در استقلال مشغول به کار کرد حالا توشاک نیز این رویه را درپیش گرفته از پسرش در کادرفنی تراکتورسازی استفاده می‌کند. این در حالی است که تونی اولیویرا سرمربی سابق تراکتور هم پسرش را به این تیم آورده بود.
    تراکتور هفته آینده در ترکیه 
تراکتورسازی که با مالکیت جدید، خود را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های فصل جدید آماده می‌کند هفته آینده با پرواز مستقیم تبریز - آنکارا عازم کشور ترکیه می‌شود. مالک باشگاه تراکتورسازی که در آخرین دیدار فصل گذشته هواپیمایی اختصاصی در اختیار تیم قرار داده بود، قصد دارد این تیم را با هواپیمای چارتر خود راهی اردوی پیش از فصل کند تا تراکتورسازی تنها تیم ایرانی باشد که سفرهای خود را با هواپیمای اختصاصی انجام می‌دهد. این اردو ۱۳تا۲۷ تیر در کشور ترکیه برگزار می‌شود تا شاگردان جان توشاک با برگزاری تمرینات خود در اردوی خارجی‌ و چند دیدار تدارکاتی شرایط خود را برای حضور در رقابت‌های فصل جدید 
بهبود بخشند.
    شوخی‌های توشاک با فروزان 
محسن فروزان که برای لیگ هجدهم‌بار دیگر به تراکتورسازی برگشته، با انگیزه زیاد و روحیه بالا در تمرینات این تیم حاضر شده و خودش را برای مسابقات آماده می‌کند. فروزان که دروازه‌بان اول تراکتور در لیگ‌برتر خواهد بود رابطه خیلی خوبی نیز با جان توشاک دارد و این را می‌شود از تمرینات روزهای گذشته متوجه شد. در جلسات تمرینی توشاک با فروزان شوخی‌های جالبی انجام می‌دهد و با توجه به این موضوع به‌نظر می‌رسد از سبک بازی او نیز خوشش می‌آید. توشاک در تمرینات بارها نکات دروازه‌بانی را به فروزان گوشزد کرده و مشخص است که از حالا روی این دروازه‌بان برای لیگ‌برتر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید