• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 16 دی 1402
کد مطلب : 214626
+
-

افشاگری عضو برجسته گروهک منافقین در توییتر

محسن، ادمین پیج «مجاهدین» به سیم آخر زد

نگاه
محسن، ادمین پیج «مجاهدین» به سیم آخر زد

شواهد نشان می‌دهد گروهک تروریستی منافقین که با وجود قتل‌عام حدود ۱۷هزار ایرانی همچنان اصرار دارد خودش را «سازمان مجاهدین خلق ایران» معرفی کند در‌ماه گذشته ضربه سختی خورده است. این ضربه هم چیزی نیست جز از دست دادن ادمین صفحه این سازمان در شبکه‌های اجتماعی؛ ادمینی که می‌توان حدس زد چقدر مورد اعتماد بوده و تا چه اندازه برای حفظ و پرورش او هزینه کرده‌اند.
شامگاه یکشنبه ۱۹آذر بود که توییت زیر در صفحه این سازمان در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) منتشر شد: «سلام. من محسن ادمین پیچ مجاهدین هستم. فکر کنم بعد پست کردن این توییت عواقب بدی در انتظارم باشه، ولی فدای آگاهی مردم ایران. سازمان اون چیزی که خیلی‌هاتون فکر می‌کنید نیست. اکثر نیروهایی که در خارج هستن خودشون یا خانواده‌هاشون گرفتار و گروگان سازمانن و مجبورن برای سازمان کار کنن. نیروهای داخل ایران هم برای هر عملیات پول میگیرن و یا تهدید میشن که اگه همکاری نکنن به خانوادشون آسیب میرسه. هدف سوشیال مدیایه سازمان اینه که خون بیشتری ریخته شه و فاند بیشتری تو جیب مقامات سازمان بره. احتمالاً این حساب الان پس گرفته میشه چون من ادمین هستم و ای‌میل اکانت مربوط به‌خود سازمان هست ولی به‌زودی اطلاعات شبکه‌های سازمان در داخل ایران پخش میشه. منتظر خبرهای جدید باشید.»
هنوز بازار گمانه‌زنی‌ها درباره این افشاگری داغ بود که محسن در توییتی دیگر به همکاری‌اش با نهادهای اطلاعاتی ایران اشاره کرد و نوشت: «من تمام اطلاعاتی رو که در مورد شبکه اطلاعاتی سازمان در داخل ایران داشتم به نهادهای اطلاعاتی ایران رسوندم. به‌زودی جزئیات بیشتری از این جریان می‌شنوید. نگران منم نباشید خیلی جام امنه.»
پس از توییت دوم این عضو منافقین بود که صابرین‌نیوز در خبری کوتاه ادعا کرد: «یکی از ادمین‌های صفحه رسمی سازمان تروریستی مجاهدین خلق برای همکاری با نهادهای امنیتی وارد ایران شده است.» این ادعا در حالی بود که بین 2توییت محسن فقط یک ساعت زمان سپری شده بود و این نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی بالای نهادهای ایرانی و ضعف مفرط ضد انقلاب است. سازمان منافقین در یک سال گذشته ضربه‌های سختی خورده است. وضعیت درونی سازمان منافقین به‌خصوص در رده بدنه، به‌شدت به‌هم‌ریخته و سران این گروهک با مشکلات زیادی برای نگه‌داشتن اعضا در داخل این سازمان مواجه هستند.
منبع: روزنامه‌قدس

 

این خبر را به اشتراک بگذارید