• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
جمعه 8 دی 1402
کد مطلب : 213864
+
-

خبر آخر/ادعای تحریم یک شبکه تامین مالی انصارالله

 وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است. وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرد: در میان کسانی که امروز تحریم شده اند، رئیس انجمن مبادلات ارز در صنعا و سه صرافی در یمن و ترکیه وجود دارند.

پیام‌های مکرر آمریکا به ایران 
حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه: امروز در کاخ سفید دعواست که چرا تا این حد پشت رژیم اسرائیل قرار گرفتیم. آمریکا دائما به ما پیام داد که اولا ما دنبال گسترش دامنه جنگ در غزه نیستیم و دوم به گروه‌های مقاومت در منطقه توصیه کنید که علیه ما اقدامی نکنند.

صدور حکم ۲۵ هزار میلیاردی برای ۲ خودروساز
محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی: با تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده شکایت از ۲ شرکت خودروساز برای اضافه دریافتی،  تخلف گرانفروشی محرز شد.این ۲ شرکت براساس حکم شعب تعزیرات حکومتی به پرداخت ۲۵ هزار میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و بازگرداندن ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در حق مشتریان محکوم شدند.

اعزام 62 هزار نفر به سرزمین وحی
غلامرضا رضایی، معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت: ۵ میلیون و ۷۰۰هزار نفر فیش عمره مفرده دارند که سال‌هاست در انتظار سفر زیارتی عمره هستند. تمام برنامه‌ریزی‌های اجرایی صورت گرفته و  در این مرحله از اعزام‌ها که تا ۱۰ اسفندماه ادامه دارد، ۶۲ هزار نفر به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

پرسپولیس در دو قدمی صدر
تیم پرسپولیس تهران در هفته یازدهم لیگ برتر در مصاف با نساجی مازندران به پیروزی یک بر صفر رسید. پرسپولیس با این برد، ۲۹امتیازی و با استقلال هم‌امتیاز شد تا اختلافش را با سپاهان در صدر جدول به 2 امتیاز برساند. سپاهان هم در غیاب 10 بازیکن خود نتوانست کاری از پیش ببرد و با یک اخراجی مقابل گل‌گهر شکست خورد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید