• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
جمعه 8 دی 1402
کد مطلب : 213851
+
-

نقل قول خبر/از بین‌بردن شخصیت‌های اثرگذار، خوی جنایتکاران است



سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:
رژیم صهیونیستی با شناختی که از نقش این شهید بزرگوار داشت، سالیان طولانی نقشه ترورش را در سر داشت و بارها اقدام به ترور کرد ولی موفق نشده بود.اما این بار با توجه به خوی جنایتکارانه و تلاش برای از بین‌بردن شخصیت‌های اثرگذار، این شهید بزرگوار را ترور  کرد.مجاهدت وی هیچ‌وقت فراموش نمی‌شود.

حق مقابله برای کشور ایران محفوظ است

حسین اکبری، سفیر ایران در سوریه
: اقدام ناجوانمردانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن شهیدرضی موسوی، برخلاف کنوانسیون‌های بین‌المللی و حق مقابله با این اقدام برای کشور قربانی (ایران) محفوظ است و به صورت طبیعی پاسخ این جنایت در شرایط و زمان مناسب داده خواهد شد. این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست‌ها واکنشی نسبت به شرایطی که رژیم صهیونیستی در آن گرفتار شده، است.

می‌گفت من نباید تا سالگرد حاج قاسم بیشتر می‌ماندم

مهدی رسولی، مداح سرشناس کشورمان
در حساب کاربری مجازی خود نوشت: «هر بار که توفیق می‌شد سوریه می‌رفتیم خدمت آقاسید هم می‌رسیدیم. یادم نمی‌ره همیشه صحبت حاج قاسم که می‌شد، بغض گلویش رو می‌گرفت و با گریه می‌گفت: من نباید تا سالگرد حاج قاسم بیشتر می‌موندم! ظاهراً حاج‌قاسم هم دلش تنگ شده بود و دستش رو گرفت و بُرد...».

اگر شهید نمی‌شدی جای تعجب داشت

مهدی سلحشور، مداح و از رزمندگان دفاع مقدس
هم دراین‌باره نوشت: «آقاسیدرضی عزیز، خدارو شاهد می‌گیرم هربار می‌دیدمت باخودم می‌گفتم شاید این دفعه آخری باشد که می‌بینمت. یقین داشتم بالاخره مزد زحمات، مجاهدت‌ها و استقامت چندین ساله‌ات را خواهی گرفت. اگر شهید نمی‌شدی جای تعجب داشت. سیدجان هنیاً لک. برای ما روسیاه‌ها و جامانده‌ها هم دعا کن و سلام ما را به رفقا و شهدا برسان.»

این خبر را به اشتراک بگذارید