• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
سه شنبه 28 آذر 1402
کد مطلب : 212786
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/98ml8
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

امیر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش به همراه امیر حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش از مراحل تست‌های پروازی جت آموزشی یاسین بازدید کرد.
بابک نگاهداری، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: مرکز پژوهش‌ها با همکاری دستگاه‌های نظارتی ۲۰۲گلوگاه مفسدالفساد را احصا کرده و ۳۷مورد آن تحویل و ریشه‌یابی شده و در اختیار دستگاه‌های نظارتی قرار گرفته است.
نظام‌الدین موسوی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات ظریف وزیر امور خارجه سابق و نوبخت رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه مبنی بر ارتباط بین «قانون اقدام راهبردی برای مقابله با تحریم‌ها» و «عدم‌موفقیت مذاکرات احیای برجام» این قبیل موضع‌گیری‌های دولتمردان سابق را فاقد پایه و اساس مستند خواند و تلاشی سیاسی برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی آنان در سیاست خارجی عنوان کرد.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار تصاویری از تخریب بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی گفت: تصاویر منتشر شده در پی عقب‌نشینی نظامیان رژیم صهیونیستی از بیمارستان کمال عدوان نشان می‌دهد که تعدادی از مجروحان توسط بولدوزر در محوطه بیمارستان زنده به گور شده‌اند.
محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در نشست با استانداران سراسر کشور با تأکید بر ضرورت استفاده از روش‌ها و مکانیسم‌های جدید تامین مالی برای سرمایه‌گذاری در استان‌ها گفت: تمرکز استانداران باید بر موضوعاتی باشد که در رفع نیازها و مشکلات مردم بیشترین اثرگذاری را دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید