• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 27 آذر 1402
کد مطلب : 212694
+
-

قتل فجیع پسر 8ساله بر اثر گرسنگی

آن سوی مرز
قتل فجیع پسر 8ساله بر اثر گرسنگی

پدر و مادر آمریکایی به اتهام قتل پسر بچه 8ساله‌‌شان با گرسنگی‌دادن و ضرب و شتم او مجرم شناخته شدند.
به گزارش همشهری به نقل از میرر، در فوریه سال گذشته، اداره خدمات کودکان و خانواده ایلینوی آمریکا با تماس عجیبی مواجه شد. فردی ناشناس مدعی بود پسر 8ساله‌ای به نام ناوین جونز در خانه‌شان از سوی پدر و مادرش شکنجه می‌شود. مأموران این اداره برای بررسی به خانه جونز‌ها رفتند. با وجود انکار پدر و مادر اما آنها در آن خانه پسر 8ساله لاغر و کوچکی را دیدند که ظاهر وحشتناکی داشت. آنها تصمیم گرفتند پسربچه را با خود ببرند اما او گفت که می‌خواهد نزد پدر و مادرش بماند. مأموران اداره خدمات کودکان نیز تصمیم گرفتند این خانواده را تحت نظر قرار دهند و از زوج جوان تعهد گرفتند تا وضعیت ناوین را تغییر دهند اما خانواده ناوین به قول خود وفا نکردند و یک‌ماه بعد خبر رسید که ناوین در حال مرگ است. پلیس وارد ماجرا شد و به بررسی خانه جونزها پرداخت. پلیس در اتاق ناوین را که قفل بود گشود و آنچه که دیده
می شود باورکردنی نبود. مأموران پیکر نیمه‌جان، لاغر و کبود پسر 8ساله را در اتاقش پیدا کردند. این در حالی بود که وی از همان اتاق به‌عنوان دستشویی استفاده می‌کرد. نشانه‌هایی از آزار جسمی درصورت، بدن، دست‌ها و پاهایش دیده می‌شد و در یادداشتی که برای برادر بزرگ‌تر ناوین روی در اتاق زده شده بود، نوشته شده بود: «به ناوین غذا و نوشیدنی نده، اجازه نده او از اتاق خارج شود.»
پسربچه به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد و والدین او به نام‌های استفانی جونز، 37ساله و براندون واکر، 41ساله به اتهام قتل ناوین دستگیر شدند. کالبد شکافی ناوین نشان داد که او هنگام مرگ 13کیلو بوده و به‌دلیل سوءتغذیه مزمن و شکنجه جان باخته است. هفته گذشته استفانی جونز، 37ساله، در جلسه محاکمه به قتل اعتراف کرد و براندون واکر، 41ساله، این هفته به همین اتهام محاکمه می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید