• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 27 آذر 1402
کد مطلب : 212675
+
-

جهان نما/جزئیات چگونگی نفوذ حماس به یکی از بزرگ‌ترین مراکز جاسوسی


خبرگزاری عربی استپ در مورد چگونگی نفوذ رزمندگان فلسطینی به یکی از بزرگ‌ترین مراکز جاسوسی جهان یعنی یکی از مقرهای واحد ۸۲۰۰ اسرائیل در روز ۷ اکتبر گزارش تحقیقی مفصلی را منتشر کرده است. در این گزارش اشاره شده که اعضای حماس چگونه به اطلاعات مهم همراه با تعدادی از رایانه‌ها و سرورهای اطلاعاتی-امنیتی رژیم صهیونیستی دست پیدا کرده‌اند.

یمنی‌ها با اقتصاد اسرائیل چه کردند؟

جکسون هینکل، خبرنگار مستقل آمریکایی که در 2‌ماه گذشته به‌طور مستمر اخبار مربوط به تحولات غزه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، در یک ویدئو از ضربه چند میلیارد دلاری یمن به اقتصاد رژیم صهیونیستی می‌گوید. صدها کیلومتر دورتر از غزه، یمنی‌ها جبهه‌ای دیگر علیه رژیم صهیونیستی گشوده‌اند. توقیف کشتی و حمله به بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی، تل‌آویو را در شرایط بسیار دشواری قرار داده است.

حیرت بانوی آمریکایی از آرامش مادران فلسطینی

فیلمی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن یک مادر ٢٥ساله مسیحی آمریکایی با ستودن استقامت زنان و مادران فلسطینی از تأثیر قرآن‌کریم بر خود می‌گوید. آنی فایزر می‎گوید: وقتی دیدم مادر فلسطینی کودکش را که در بمباران کشته شده در آغوش دارد و با آرامش خدا را می‌خواند، دیدم من چنین توانی ندارم. من هم مادرم. گفتم بايد قرآن بخوانم تا سرچشمه ایمان و آرامش را بیایم. وقتی خواندم، احساس کردم خداوند با من حرف می‌زند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید