• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 18 آذر 1402
کد مطلب : 211779
+
-

معمای جنایی

رفیق‌کشی

رفیق‌کشی

بعضی از دوستی‌ها گاهی سرنوشت عجیب و غریبی پیدا می‌کند. خیلی‌ها تصور می‌کنند دوستی‌های‌شان تا همیشه پایدار می‌ماند و روی رفقای‌شان حساب ویژه‌ای باز می‌کنند اما اتفاقی پیش‌بینی نشده دوستی‌ها را از بین می‌برد و باعث می‌شود همه‌‌چیز آنطور که پیش‌بینی شده پیش نرود. یک حادثه، خودخواهی، حسادت، طمع و زیاده خواهی و... همه‌‌چیز ممکن است اتفاق بیفتد تا رفاقت چند رفیق از بین برود...
درست مثل 5پسر جوان به نام‌های‌ امین، ساسان، رهام، فراز و برنا که مدت‌ها با یکدیگر دوست بودند. آنها خاطرات زیادی از یکدیگر داشتند و رابطه‌شان به‌خوبی‌ ادامه داشت تا اینکه یکی از آنها به‌دست دیگری به قتل رسید. امین با یکی از همین دوستان که بی‌گناه است، دیروز در مسابقه فوتبال شرکت کرده و یک گل هم زده است. ساسان قبل از آنکه به شهر بیاید، می‌خواست در روستای محل تولد و بزرگ شدنش کشاورز شود.
رهام کارش نصب و راه‌اندازی سیستم‌های کامپیوتری است و امروز کامپیوتر جدید فراز را نصب کرده است. از سویی بررسی‌ها نشان می‌دهد که قاتل چند روز پیش یک پایش را در عمل جراحی از دست داده است. این اطلاعات در شرایطی به‌دست آمده که فراز برای نخستین بار 6‌ماه قبل برنا را دیده است. برنا هم از زمان قتل در اتاق خودش در تنهایی بوده است. قاتل برادر برنا است. آنها با هم در اصفهان بزرگ شده‌اند.
حالا شما خوانندگان باهوش سرنخ، با استفاده از شم کارآگاهی‌تان بگویید در این پرونده قاتل و مقتول چه کسانی هستند؟
به 3نفر از خوانندگانی که به معمای جنایی ما پاسخ صحیح دهند به قید قرعه 3کارت هدیه 500هزار تومانی اهدا خواهد شد.

پاسخ‌هایتان را از طریق پیامک به شماره    300099901     ارسال کنید. به 3نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کرده باشند به قید قرعه   کارت هدیه 500هزارتومانی  اهدا می‌شود.

برندگان
9857* * * 0935
6755* * * 0918
6337* * * 0930
برنده کارت هدیه
 500هزار تومانی شدند.

پاسخ معمای شماره 9
کارآگاه در جریان بازجویی از همسر مقتول پی برد که او صداقت ندارد و ماجرایی را پنهان می‌کند. یکی از نشانه‌های گفته‌های خلاف‌واقع همسر مقتول این بود که او به کارآگاه گفته بود: «همزمان با این حادثه صدای رعد بلندی شنیدم و چند لحظه بعد برق مهیبی در آسمان ایجاد شد.» این در حالی است که هنگام رعد و برق ابتدا صاعقه دیده شده و بعد از لحظاتی صدای آن شنیده می‌شود. در این شرایط بود که این زن بازداشت شد و به قتل شوهرش اعتراف کرد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید