• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 6 تیر 1397
کد مطلب : 21160
+
-

قتل اسیدی شوهر در خواب

زنی که متهم است شوهرش را وقتی در خواب بوده با ریختن اسید رویش به قتل رسانده است، در جلسه محاکمه ادعا کرد ناخواسته دست به این کار زده و هدفش ترساندن او بوده نه قتل.

به گزارش همشهری، وقوع این حادثه به روز 15آذر‌ماه سال96بر‌می‌گردد. آن روز زنی افغان که با شوهرش در خانه‌ای استیجاری در شهرری زندگی می‌کردند تصمیم گرفت از شوهرش که گاهی با او بداخلاقی می‌کرد انتقام بگیرد. درحالی‌که شوهرش در خواب بود، او ظرف 4لیتری اسید را که از قبل آماده کرده بود برداشت و بالای سر شوهرش رفت، در ظرف را باز کرد و اسید را روی او ریخت. مرد جوان با سوزش اسید از خواب پرید و می‌خواست خودش را نجات دهد اما جز داد و فریاد و کمک خواستن هیچ راهی نداشت.

دقایقی از این حادثه گذشته بود که قربانی اسیدپاشی به بیمارستان منتقل شد اما جانش را از دست داد. به این ترتیب همسرش بازداشت شد و در بازجویی هاگفت: من و شوهرم از همان زمانی که با یکدیگر ازدواج کردیم اختلاف داشتیم. او خرجی نمی‌داد و کتکم می‌زد. من هم تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم. یک روز قبل از حادثه مقداری اسید تهیه کردم و فردای آن روز وقتی او در خواب بود اسیدها را رویش ریختم. با تکمیل تحقیقات  پرونده این اسیدپاشی مرگبار به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاکمه که در شعبه پنجم به ریاست قاضی بابایی برگزار شد، مادر مقتول برای عروسش درخواست صدور حکم قصاص کرد. سپس متهم در دفاع از خودش گفت: من قبلا شوهرم را به اسیدپاشی تهدید کرده بودم. آن شب ظرف اسید را بالای سر او بردم و می‌خواستم تهدیدش کنم تا از بداخلاقی هایش دست بردارد اما او از خواب پرید و دستش به من خورد و اسید ناخواسته رویش ریخت. بعد از این حادثه خودم با اورژانس تماس گرفتم و کمک خواستم اما دیگر کار از کار گذشته بود.در چنین شرایطی هیأت قضایی برای تصمیم‌گیری در این‌باره وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را اعلام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید