• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 6 تیر 1397
کد مطلب : 21156
+
-

با مردم

با مردم

  بازی جانانه تیم ملی

با سلام. از آقای کی‌روش و اعضای تیم ملی و تماشاچیان ایرانی حاضر در روسیه به‌خاطر تلاش‌هایی که برای ایران کردند، تشکر می‌کنیم. بازی جانانه ما در مقابل پرتغال ثابت کرد که ایران یکی از تیم‌های قدرتمند دنیاست.
1625...0919

  مستأجرها مستاصل شده اند

سلام وقت بخیر. این روزها متأسفانه همه بازارها در حال تلاطم هستند و هر روز پول‌های سرگردان به یک بازار وارد می‌شوند و بازار را به هم می‌ریزند. افزایش قیمت مسکن در کنار افزایش نرخ تورم باعث شده تا اجاره بها به‌شدت بالا برود. به‌طوری که در برخی مناطق گفته می‌شود اجاره بها تا 50درصد نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. ما مستأجرها در این ماه‌های جابه‌جایی مستاصل شده‌ایم.
میرزایی، مستأجر درمانده

  پیدا کنید پرتقال فروش را!

با سلام. مدتی قبل در تماسی که با شرکت نیکان نمایندگی خدمات پس از فروش آریستون برای سرویس اجاق گازی که تنها فندک آن اتصالی کرده بود گرفتم،  کارمند مربوطه هزینه‌ها را اینگونه به من اعلام کرد: ایاب و ذهاب 10هزار تومان،  کارشناسی 20هزار تومان،  اجرت تعویض و سرویس میکروسوئیچ ١٠هزار تومان،  هزینه دریافتی سرویسکار علاوه بر هزینه‌های ذکر شده 40هزار تومان! حالا به‌قول معروف پیدا کنید پرتقال فروش را.
9124...0912

  ناداوری در جام جهانی

آفرین به بازیکنان غیور و دلاور ایران. به‌نظرم در بازی ایران با پرتغال همانند بازی ایران با اسپانیا داوران باتوجه به دستوراتی که از قبل به آنان داده بودند درحق بازیکنان تیم ملی ایران ناجوانمردی کردند و به‌نوعی ایران را ازگردونه رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸خارج کردند.
احمدی از تهران

  حجم زیاد پرونده‌ها در دادگاه‌ها

سلام. در هفته قوه قضاییه این گلایه از این قوه وجود دارد که متأسفانه طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده‌ها در برخی دادگاه‌ها، موجب بی‌اعتمادی مردم شده است. از طرفی همچنان ابلاغ‌ها در بعضی از مراجع قضایی به شکل قبل (سنتی) انجام می‌شود و این باعث شده که وقت‌های رسیدگی طولانی شود و باعث حجم زیاد پرونده‌ها در دادگاه‌ها می‌شود که قضات نتوانند وقت زیادی برای رسیدگی به پرونده‌ها و صحبت با طرفین داشته باشند و در نتیجه در حق برخی اجحاف می‌شود.
2436...0912

  بیمه ‌آتیه‌سازان‌ حافظ

باسلام. بیمه ‌تکمیلی ‌‌آتیه‌سازان‌حافظ مربوط به فرهنگیان ‌متأسفانه ‌هیچ‌ خدماتی ‌ندارد‌. این در حالی است که ‌از ‌حقوق‌ ما ‌هرماه ‌به‌عنوان بیمه تکمیلی کسر ‌می‌شود تا خدماتی را ارائه دهند،  اما مراکز ‌درمانی‌ اعلام می‌کنند با بیمه آتیه‌سازان قراردادی ندارند! ‌لطفا ‌صدای ‌ما‌ را ‌به ‌گوش‌ مسئولان در آموزش و پرورش ‌برسانید.
8293...0912

  اموراتم به سختی می‌گذرد

سلام. مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی با حقوق دریافتی 570هزار تومان هستم که با این دریافتی اموراتم به سختی می‌گذرد. از طرفی فشار گرانی این روزها ما را نیز بیمار کرده و توان زندگی عادی روزانه را نداریم. با توجه به شرایط سالمندی دعا می‌کنم که بیماری‌ام تشدید نشود،  چون با توجه به گران بودن آزمایش‌ها، عکس‌ها و اسکن‌های متفاوت توان پرداخت هزینه‌ها را ندارم. از وزیر کار درخواست می‌کنیم درخصوص افزایش حقوق ما نیز اقدامی بکنند.
سعیدی بازنشسته تأمین اجتماعی

  بلاتکلیفی سالن ورزشی

با سلام و خسته نباشید به‌دست‌اندرکاران روزنامه همشهری. لطفا نسبت به پیگیری مشکل ما اهالی روستای حاجی‌قوشان شهرستان گنبدکاووس استان گلستان گزارشی منتشر کنید. بیش از 7سال است سالن ورزشی روستا به امان خدا رها شده و بلاتکلیف مانده است. هربار که پیگیری می‌کنیم می‌گویند بودجه اختصاص نمی‌دهند. لطفا صدای ما را به گوش نماینده حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی برسانید.
7141...0901

  مشکل بیمه پیک موتوری

باسلام. جوان 22ساله‌ای هستم که به‌دلیل بیکاری به ناچار در یک پیک موتوری کار می‌کنم. هر روز از12ظهر تا12شب مشغول به‌کار هستم. از طرفی با این شغل سخت کارفرما ما را بیمه نمی‌کند و درصورت بروز هر حادثه‌ای هیچ تضمینی برای پیگیری درمان ما به‌عهده نگرفته است. هربار که اعتراض می‌کنیم می‌گوید دوست ندارید فرد دیگری را جایگزین می‌کنم! از وزارت کار درخواست می‌کنیم نظارتی بر نحوه به‌کارگیری پیک‌های موتوری توسط کارفرمایانی که در حق کارگران خود اجحاف می‌کنند، داشته باشند.
0724...0937

  روغن‌های خوراکی

باعرض سلام بی‌پایان. اسیدهای چرب ترانس عامل نگران‌کننده در روغن‌های خوراکی است. لذا ضروری است روغن‌های پالم برای همیشه حذف شوند. در غیراینصورت مصرف مداوم آنها بیماری‌های قلبی و عروقی و خطر مرگ به همراه دارد. اینها باید مانند آن‌دسته از کارخانجات تولیدی عمل کنند که در محصولات‌شان انواع ویتامین‌ها را اضافه کرده و سلامتی را جایگزین بیماری می‌کنند.
6263...0938

  برخورد نامناسب با مراجعان

سلام. در هفته قوه قضاییه تماس گرفتم تا از عملکرد قضات شریف تشکر کنم و همچنین از برخی قضات گلایه کنم که فکر می‌کنند همه مراجعان به دادگاه‌ها مجرم هستند و بر همین اساس برخورد مناسبی با مراجعان ندارند. موردی را خودم شاهد بودم که چنان شخصیت انسانی مراجعه کننده‌ای را لگد مال کردند که از انسان بودن خودم پشیمان شدم! اقدامات خارج از عرف اینگونه افراد باعث بی‌اعتمادی مردم به نظام می‌شود. انتظار داریم مسئولان در قوه قضاییه نظارتی بر عملکرد و رفتار برخی از قضات در دادگاه‌ها داشته باشند.
1290...0914

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید