• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 14 آذر 1402
کد مطلب : 211380
+
-

قهرمان، آبی و سیاه می‌پوشد

اینتر در ادامه روزهای خوبش ناپولی را هم 3بر صفر شکست داد تا حالا شانس اول قهرمانی سری آ باشد

قهرمان، آبی و سیاه می‌پوشد

اینترمیلان فصل پیش تا فینال لیگ قهرمانان اروپا هم پیش رفت و از سیتی قهرمان بهتر بازی کرد اما جام سری‌آ را به ناپولی تقدیم کرد. حالا اینتر با سیمونه اینتزاگی یکی از بهترین تیم‌های اروپایی است. آنها در خانه قهرمان فصل پیش، 3بر صفر برنده شدند.
ناپولی پس از رفتن اسپالتی به تیم ملی ایتالیا روز خوش ندیده. آنها ابتدا با رودی گارسیا به یک تیم معمولی تبدیل شدند و حالا با ماتزاری هم در دومین دوره حضورش روی نیمکت این تیم، نتوانسته‌اند به توفیقی دست یابند. پس از شکست 4بر2به رئال‌مادرید، یک باخت خانگی از اینتر تقریبا همه را از پارتنوپی ناامید کرده است. البته در بازی با اینتر میزبان به عملکرد داوری اعتراض شدید داشت و باشگاه معتقد بود که گل اول روی لوبوتکا خطا بود و پنالتی روی اوسیمن نیز گرفته نشد. برای همین ماتزاری از حضور در کنفرانس مطبوعاتی خودداری کرد.
   اینتزاگی همه بزرگان را از پیش‌رو برمی‌دارد. البته تیم او هفته پیش مقابل یووه بازی بدی داشت و مساوی کرد. عملکرد اینتر در بازی‌های بزرگ فصل اول سری‌آ؛ برد 4بر یک فیورنتینا، پیروزی 5بر یک مقابل آث‌میلان، برد یک بر صفر رم، پیروزی 2بر یک مقابل آتالانتا، تساوی یک- یک با یوونتوس وپیروزی 3بر صفر مقابل ناپولی. آنها 13‌روز دیگر با لاتزیو  بازی دارند.
   اینتر بیشترین برد خارج از خانه (6) و کمترین گل خورده خارج از خانه (2) در 5لیگ معتبر اروپایی دارد.
   اینتر پس از فصل‌های 20-2019(7) و 13-2012(6) برای سومین بار در تاریخ سری‌آ در 6بازی از 7بازی اول خارج از خانه خود در یک تورنمنت پیروز شده است.
   پس از 46سال اینتر با حداقل 3گل اختلاف در زمین ناپولی پیروز شد. آخرین بار سال 1977بود که اینتر موفق شد در زمین ناپولی 3بر صفر این تیم را شکست دهد.
   اینتر در 9بازی از 12بازی اخیر خارج از خانه خود در سری‌آ دروازه خود را بسته نگه داشته است. آنها فقط در یکی از 18بازی قبلی خارج از خانه خود در این رقابت‌ها گل نخورده بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید