• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 آذر 1402
کد مطلب : 211148
+
-

هشدار سردار رادان به مالکان خانه‌های پلاک قرمز

فرمانده انتظامی کل کشور به صاحبان واحدهای مسکونی موسوم به پلاک قرمز که محل تجمع معتادان متجاهر است هشدار داد تا سه‌ماه آینده ملک خود را تعیین تکلیف کنند.
به‌گزارش همشهری، سردار احمدرضا رادان روز گذشته در حاشیه بازدید از طرح پاکسازی مناطق شوش و مولوی از لوث معتادان متجاهر توضیح داد: یکی از اقدامات پلیس در بحث معتادان متجاهر شناسایی واحدهای موسوم به پلاک قرمز بود؛ یعنی واحدهایی که رها شده‌اند. وی ادامه داد: به مالکان آنها هشدار داده‌ایم تا سه‌ماه نسبت به تعیین تکلیف واحد خود از تاریخی که به آنها گفته‌ایم، اقدام کنند. سردار رادان ادامه داد: یکی از مسائلی که اهالی شوش و هرندی با آن روبه‌رو هستند، موضوع معتادان متجاهر است که قول داده‌ایم این دغدغه را از روی دوش مردم برداریم و در این راستا دستگاه قضایی، شهرداری و حتی مردم محل همراه شدند. وی با بیان اینکه خانه‌های پلاک‌‌قرمز محلی است که معتادان برای تجمع استفاده می‌کردند، گفت: با اجرای طرح، تعداد معتادان متجاهر در این منطقه کم و کمتر شده و حالا به ۶۰نفر رسیده است. فرمانده فراجا تأکید کرد: ما خانه‌های پلاک قرمز را دیگر پلمب نکردیم و با مصالح ساختمانی آنها را پوشاندیم و باید انشعابات آب و گاز و برق آنها نیز قطع شود.
وی تأکید کرد: دستگاه‌های دیگر هم باید به مقوله معتادان متجاهر ورود کنند. از طرفی توزیع غذا از طرف خیرین در این محله‌ها هم موجب افزایش معتادان شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید