• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 12 آذر 1402
کد مطلب : 211152
+
-

بازسازی صحنه جنایت در میبد

رویداد
بازسازی صحنه جنایت در میبد

یکی از اتباع بیگانه که در جریان درگیری خونین در میبد، پسر نوجوانی را با چاقو به قتل رسانده بود چند ساعت پس از این جنایت دستگیر شد تا تنش‌هایی که ناشی از این جنایت ایجاد شده بود پایان یابد.
به‌گزارش همشهری، شامگاه پنجشنبه به پلیس میبد یزد خبر رسید که در جریان درگیری دسته‌جمعی در خیابان خرمشهر، با ضربات چاقو پسر نوجوانی به قتل رسیده و جوان دیگری نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. به‌دنبال این جنایت، تیم ویژه‌ای از مأموران پلیس آگاهی تحقیقات در این‌باره را آغاز کردند. بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که عامل جنایت یکی از اتباع بیگانه است که بعد از قتل گریخته. به این ترتیب تلاش‌ها برای دستگیری او آغاز شد.
صبح جمعه، در حالی که اهالی میبد از شنیدن خبر وقوع این قتل متاثر و در عین حال شوکه شده بودند تجمعی کوچک را در شهر ترتیب دادند و حتی در محل اقامه نمازجمعه شهر حضور پیدا کردند و خواستار برخورد قاطع پلیس با عامل این جنایت شدند. همدردی با خانواده مقتول و اعتراضات به این جنایت ادامه داشت تا اینکه سرانجام کارآگاهان بعد از 15ساعت تلاش بی‌وقفه موفق شدند مخفیگاه قاتل فراری را در منطقه آزادشهر یزد شناسایی  و او را دستگیر کنند.
سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در این‌باره گفت: درپی نزاع و درگیری پنجشنبه شب در میبد بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند. آنها ابتدا 2متهم را شناسایی و دستگیر کردند و با توجه به اینکه متهم اصلی از محل متواری شده بود بررسی این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان یزد قرار گرفت‌ تا اینکه سرانجام او در کمتر از ۱۵ساعت دستگیر شد.
به‌دنبال دستگیری متهم اصلی، صحنه جنایت نیز در حضور بازپرس جنایی بازسازی شد. چمران بهارلویی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد گفت: با حضور مسئولان قضایی و انتظامی صحنه قتل در کمتر از ۴۸ساعت بازسازی شد. دادستان میبد ضمن دعوت مردم به آرامش گفت: به این پرونده با توجه به تمام ابعاد  آن به دور از حاشیه‌ رسیدگی خواهد شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید