• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
جمعه 10 آذر 1402
کد مطلب : 210993
+
-

خبر آخر

لایحه ‎عفاف و حجاب به شورای نگهبان رفت
رئیس اداره اخبار مجلس از رفع ابهامات لایحه عفاف و حجاب و ارسال آن به شورای نگهبان خبر داد. امیرحسین یزدان‌پناه‌ در خصوص لایحه حجاب، گفت: ‏برخلاف برخی اظهارنظرها، لایحه ‎عفاف و حجاب پس از رفع ابهامات شورای نگهبان، در  ۶ آذر به شورا ارجاع شده است. همانطور که آقای طحان‌نظیف گفته بودند عمده نظرات شورای نگهبان، ابهامات بود که رفع شده است.

رئیسی به  اجلاس آب و هوایی نمی‌رود
سیدابراهیم رئیسی، در اعتراض به حضور مقام صهیونیست در کنفرانس آب و هوایی شرکت نمی‌کند.  در نخستین روز اجلاس آب و هوایی در دبی (پنجشنبه) ناگهان اعلام شد که نه تنها رئیس‌جمهوری در این کنفرانس شرکت نمی‌کند، بلکه نماینده‌ای هم از سوی او در این اجلاس حضور نخواهد یافت.  ایران تنها در سطح وزیر نیرو در کنفرانس آب و هوایی «COP28» شرکت می‌کند.

توماج صالحی بازداشت شد
توماج صالحی که چندی پیش آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب که منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد. صالحی در صحبت‌های‌ خود مدعی طرح شکایت از برخی افراد شده بود‌ که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

قیمت گاز ۳ پله اول تغییر نمی‌کند
جواد اوجی وزیر نفت گفت: در بحث تعرفه‌ گاز با مصوبه‌ای که داشتیم، برای ۳ پله اول که در سقف الگوی مصرف قرار می‌گیرند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد و تعرفه‌ها مانند سال گذشته خواهد بود. از مردم عزیز می‌خواهیم در امر بهینه‌سازی با رعایت الگوی مصرف در زمستان صنعت نفت و گاز را یاری کنند تا امسال را نیز بدون چالش پشت سر بگذاریم.

انگلیسی‌ها به تکواندوکاران ایران روادید ندادند
فینال مسابقات گرندپری منچستر در حالی به میزبانی انگلیس آغاز خواهد شد که میزبان با صادر نکردن روادید مانع حضور  ۵ تکواندوکار ایرانی در این رقابت‌ها شد.کارشکنیِ انگلیسی‌ها برای سومین‌بار است که رخ داده، حتی سال ۲۰۱۹ که آنها میزبان قهرمانی جهان بودند نیز روادید ملی‌پوشان صادر نشد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :