• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 5 آذر 1402
کد مطلب : 210350
+
-

اختراع سبک جدید

کارلتو باید ترکیب رئال را با یک مشت غایب بچیند

اختراع سبک جدید

امروز کارلو آنچلوتی برای چیدن ترکیب رئال‌مادرید مقابل کادیس باید یک سیستم جدید اختراع کند. 2هافبک دفاعی فرانسوی او شوامنی و کاماوینگا مصدوم هستند و بار دیگر باید تونی کروس در این پست به بازی گرفته شود. آلابا هم می‌تواند به عنوان هافبک دفاعی بازی کند. او هر جایی بازی کند، بهتر از کیفیتی است که در دفاع میانی به نمایش می‌گذارد. والورده هم ازجمله بازیکنانی است که توانایی بازی در این پست را دارد اما هافبک اروگوئه‌ای هم در خطر مصدومیت قرار دارد چون 180دقیقه در ترکیب تیم ملی کشورش بازی کرد و در 2دیدار سخت اروگوئه حضور داشت و تازه از سفر طولانی آمریکای‌‌جنوبی به اسپانیا برگشته و ممکن است او هم کنار نیمی از بازیکنان رئال در درمانگاه و فیزیوتراپی باشگاه باشد.
در خط حمله هم اوضاع خراب است. رئال‌مادرید تیم را با 21‌بازیکن به لالیگا فرستاد و 4جای خالی داشت. در این میان، بازیکنانی مثل کورتوا، میلیتائو، کاماوینگا، گولر، شوامنی، وینیسیوس و سبایوس به مصدومیت‌های طولانی دچار شده‌اند و تعدادی هم چند بازی را به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب بودند. رودریگو هم از بازی خشن با آرژانتین مصدوم برگشته است اما گویا مشکل حادی ندارد، درست مثل بلینگام که درد کتف چپش کمتر شده و می‌تواند بازی کند. احتمالا کارلتو، خوسلو را در خط حمله به بازی بگیرد و پشت سر او 5هافبک قرار دهد؛ کاری که قبلا هم در رئال انجام داده بود.
    در این فصل بیشتر بازیکنان آکادمی رئال‌مادرید که روبه‌روی این تیم بازی کرده‌اند، موفق به گلزنی شده‌اند. نگردو امروز بار دیگر مقابل رئال بازی خواهد کرد و ویکتور چوست هم همینطور. شاید یکی از آنها امشب گل هم بزند.
    در حال‌حاضر 44‌بازیکن آکادمی رئال‌مادرید در 5لیگ بزرگ بازی می‌کنند که یک رکورد است. بارسا با 40و لیون با 31بازیکن در رده‌های بعدی هستند اما از لحاظ دقایق بازی در این فصل، رئالی‌ها در رده چهارم قرار دارند. رکورد متعلق به بیلبائو است که 14بازیکن آکادمی این تیم در این فصل در 68.9درصد دقایق در تیم‌های خود حضور داشته‌اند، لیون با 45.6، سوسیداد با 45.4و رئال‌مادرید با 36.5درصد در رده‌های بعدی هستند. محصولات آکادمی بارسا فقط در 29.1درصد دقایق بازی کرده‌اند.
    غیبت بازیکنان رئال می‌تواند مودریچ را فیکس کند. آنچلوتی مدتی است با این هافبک کروات چپ افتاده. لوکیتا تابستان آینده به عربستان می‌رود. او که اخیرا پانصدمین بازی‌اش را با پیراهن رئال انجام داد، مقابل کادیس به رکورد دیگری می‌رسد؛ مودریچ در 35سالگی بازی شماره 161را برای رئال انجام می‌دهد. رکورد قبلی دست پاکو بویو، دروازه‌بان بود که بازی 160را برای این تیم انجام داد.
    کادیس در 3بازی از 6بازی اخیر خود مقابل رئال‌مادرید در لالیگا (یک برد، 2‌تساوی و 3شکست) امتیاز گرفته است، به همان اندازه که در 15بازی قبلی خود مقابل لوس بلانکوس در این رقابت‌ها شکست نخورده بود (یک برد، 2تساوی و 12شکست).
    رئال‌مادرید پس از باخت در 2دیدار خارج از خانه اول خود مقابل کادیس در لالیگا (یک بر صفر در سال‌های 1977 و 1981)، فقط در یکی از 13بازی خارج از خانه بعدی خود مقابل این تیم در لالیگا شکست خورده است (9برد و 3تساوی).
    رئال از زمان باخت 2بر یک مقابل رئال بتیس در مارس 2020، در هر 15دیدار اخیر خود از تیم‌های اندلسی در لالیگا (12برد و 3تساوی) امتیاز جمع‌آوری کرده است که این طولانی‌ترین روند بدون شکست آنها در خانه چنین تیم‌هایی در لالیگا محسوب می‌شود.
    کادیس هیچ‌یک از 8بازی اخیر خود در لالیگا را نبرده (3مساوی و 5باخت) و از دسامبر 2005تاکنون هرگز پیش نیامده که آنها 9بازی بدون برد را در این رقابت‌ها سپری کنند (2تساوی و 7‌شکست).
    رئال‌مادرید 2بازی از 4بازی اخیر خود در لالیگا (2برد) را به تساوی کشانده است، یک تساوی بیشتر از 23بازی قبلی خود در این رقابت‌ها (16برد، یک تساوی و 6شکست).

 

این خبر را به اشتراک بگذارید