• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
یکشنبه 5 آذر 1402
کد مطلب : 210346
+
-

بازی آلیسون!

دروازه‌بان لیورپول که روز خوبی را شروع نکرده بود، با گرفتن فرصت گل مسلم دوم سیتی، پایه‌گذار گل تساوی بازی هم شد

بازی آلیسون!

اولین بازی لیگ برتر در بازگشت از تعطیلات ملی، انتظارها را کاملا برآورده نکرد. نبردهای پپ و کلوپ معمولا همیشه جذاب و پرگل هستند اما این بار هر تیم فقط موفق به زدن یک گل شد و بازی آن‌چنان نفس‌گیر نبود. سنگربان برزیلی لیورپول، پرکارترین چهره این بازی به شمار می‌رفت. روی هر دو گل این جدال نیز ردپایی از آلیسون بکر پیدا بود!

   رکورد جذاب پسر طلایی
اولین گل این مسابقه را طبق انتظار ارلینگ هالند به ثمر رساند. او مثل همیشه فرصت‌طلب نشان داد و البته با درخشش دوباره در ترکیب سیتی، مصدومیت را نیز پشت سر گذاشت. این نبرد ثابت کرد که از دست دادن یورو نیز ضربه روحی بزرگی برای هالند نبوده است. ارلینگ خیلی زود دروازه لیورپول را باز کرد تا تنها در ۴۸بازی لیگ برتری، ۵۰گل زده باشد. او حالا بالاتر از آلن شیرر، رکورد سریع‌ترین زمان برای رسیدن به ۵۰گل در لیگ برتر را به خودش اختصاص داده است.

   نبردی برای آلیسون
سنگربان لیورپول در مرکز همه اتفاقات مهم این بازی قرار داشت. روی صحنه گل اول بازی آلیسون مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و توپ را به سادگی لو داد. این دروازه‌بان که روز خوبی را شروع نکرده بود با گرفتن یک گل مسلم از سیتی پایه‌گذار گل تساوی تیمش شد. توپی که آلیسون به سختی مهار کرده بود توسط گراونبرخ به جلو رفت و در نهایت این آرنولد بود که با یک ضربه دقیق بازی را به تساوی کشاند. آرنولد که روبه‌روی دوکو به لحاظ دفاعی روز خوبی را تجربه نکرده بود،باز هم در فاز هجومی به کمک لیورپول آمد. سیتی در ثانیه‌های پایانی این بازی نیز شانس خوبی برای گلزنی داشت اما باز هم آلیسون مانع رقم خوردن این گل شد.

   یک درگیری عجیب
سوت پایان این مسابقه نیز حاشیه خاص خودش را داشت. پس از دست دادن دو مربی با یکدیگر، داروین نونیز به سراغ گواردیولا رفت و چیزی نمانده بود که با سرمربی حریف درگیری فیزیکی پیدا کند. یورگن کلوپ اما به سرعت مهاجم تیمش را متوقف کرد و جلوی درگیر شدن او با پپ را گرفت. داروین نشان داد که پتانسیل محروم شدن و درگیری‌های عجیب را دارد و کلوپ با شناخت دقیق این بازیکن مانع از رقم خوردن یک اتفاق بد برای او شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید