• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 4 آذر 1402
کد مطلب : 210244
+
-

عصبانیت از مصدومیت

بارسایی‌ها بابت مصدومیت شدید ستاره تیمشان ناراحتند اما زندگی ادامه دارد

عصبانیت از مصدومیت

امروز عصر بارسلونا هم که مثل رئال‌مادرید زخم‌خورده از فیفادی است و گاوی را تا اوایل فصل آینده از دست داده، یک بازی سخت در زمین رایو وایکانو دارد.
ژاوی هنوز از مصدومیت گاوی عصبانی است. سرمربی بارسا هر طور شده ژانویه باید یک هافبک بگیرد و این را به دکو، مسئول ورزشی بارسا گفته است. ژاوی روی نام لوسلسو اصرار دارد اما گزینه‌هایی هم از لاماسیا مدنظر هستند. برجسته‌ترین نام‌های جایگزین گاوی از لاماسیا؛ الکس گاریدو (19ساله)، اونای هرناندس (18ساله)، نوا درویچ (17ساله)، مارک برنال (16ساله)، کیم جونینت (16ساله)، ژاوی اسپارت (16ساله)، گیلی فرناندس (15ساله)، تونی فرناندس (15ساله)، پدرو فرناندس (15ساله)، پدرو رودریگس (15ساله) و آدریان گوئررو (15ساله).
گاوی تا مارس2025 به تیم ملی اسپانیا برنمی‌گردد؛ تا 14ماه آینده. فدراسیون اسپانیا که نمی‌خواهد مشکلات بیشتری با بارسلونا داشته باشد و درمورد این بازیکن ریسک کند، به‌خاطر همین درنظر دارد اگر گاوی فصل آینده به بازی برگردد، برای فیفا‌دی او را به تیم ملی دعوت نکند. فیفا حدود 4.5میلیون یورو بابت مصدومیت این بازیکن به بارسا غرامت می‌پردازد و لالیگا هم چشمش را به فیرپلی مالی می‌بندد تا این تیم در نقل‌وانتقالات زمستانی بتواند یک بازیکن جانشین را در اختیار بگیرد.
وایکانو، حریف امروز بارسا تیم سختگیری است خصوصا در زمین خودش. رایو وایکانو در هیچ‌یک از 4بازی اخیر خود مقابل بارسلونا در لالیگا شکست نخورده(3برد و یک‌تساوی)، این در حالی است که در هر 13بازی قبل‌تر شکست خورده بود. روند بی‌شکستی رایو مقابل بارسا بهترین رکورد بدون باخت یک تیم مقابل غول کاتالونیا محسوب می‌شود؛ برابر با 3تساوی و یک برد پیاپی گرانادا مقابل بارسا. بارسلونا در 2دیدار اخیر خود در ورزشگاه وایکاس از رایو وایکانو در لالیگا شکست خورد اما هرگز پیش نیامده که آنها در 3بازی خارج از خانه متوالی در تاریخ لالیگا به یک تیم ببازند.
رایو وایکانو آخرین بازی خود در لالیگا را 2 بر یک به خیرونا باخت، درحالی‌که هیچ‌یک از 8بازی قبلی خود را نباخته بود (2برد و 6تساوی). در خانه، آنها در 4بازی آخر خود در این رقابت‌ها بدون برد بوده‌اند (3تساوی و یک شکست).
بارسلونا 3بازی از 6بازی خارج از خانه اخیر خود در لالیگا (3برد) را به تساوی کشانده است؛ یک تساوی بیشتر از 4تساوی در 26بازی قبلی خارج از خانه خود در این رقابت‌ها (19برد، 2تساوی و 5باخت).

 

این خبر را به اشتراک بگذارید