• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 3 آذر 1402
کد مطلب : 210205
+
-

خبر آخر/اجازه ندهید شائبه طرفداری ایجاد شود

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: مجریان انتخابات در تمام مراحل و فرآیند برگزاری این رویداد مهم سیاسی نباید اجازه دهند حتی شائبه طرفداری از کاندیدایی ایجاد شود.  سیدمحمدتقی شاهچراغی  تصریح کرد: در ادامه هم ضرورت دارد به‌صورت مستمر، تمام ملاحظات و تمهیدات لازم در شعب اخذ رأی به‌منظور آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم و مطلوب پیش‌بینی شود.

حمله حزب‌الله به ۳ پایگاه رژیم صهیونیستی
مقاومت اسلامی لبنان عصر دیروز با صدور سه بیانیه جداگانه از حمله به 3پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه‌های نظامی «رویسات العلم» واقع در مزارع شبعا، «جل العلام»  و «رامیا»  را با سلاح مناسب هدف قرار داده است که در نتیجه آن، شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

تراز تجاری بیش از ۱۰ میلیارد دلار مثبت است
سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: تراز تجاری کشور در ۸ ماهه امسال بیش از ۱۰ میلیارد دلار مثبت بوده است و اگر نفت را فاکتور بگیریم بخش مهمی از کسری‌های تراز تجاری غیر نفتی ما ناشی از اتفاقاتی است که در حوزه قیمتی در اقتصاد بین‌الملل رخ داده است.

دشمنان ایران به فروپاشی نزدیکند
سردار سلامی، فرمانده کل سپاه: آن طوفان شگفت انگیز که تاریخ بشر در این مقیاس همانند آن را سراغ ندارد یک شکست تاریخی برای دشمن بود، مستقل از آن که بعد این حادثه چه صورت می‌گیرد آن شکست ثبت شده است و نشان می دهد دشمنان ما به فروپاشی بسیار نزدیکند، نزدیک تر از آنچه ما فکر می کردیم و آنان می اندیشیدند.

 ایران بدون تغییر در رتبه ۲۱ دنیا
رنکنیگ جدید فیفا اعلام شد و ایران بدون تغییر در رده بیست و یکم باقی ماند.ژاپن تیم اول آسیا با یک پله صعود در رده هفدهم جهان قرار گرفت. ایران بدون تغییر، در رده بیست و یکم باقی ماند. کره‌جنوبی و استرالیا، به ترتیب با یک و دو پله صعود به رتبه‌های ۲۳ و ۲۵ فیفا رسیدند.  تیم‌ عربستان با صعودی یک رتبه‌ای، به رده ۵۶ دنیا رسید.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید