• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
جمعه 3 آذر 1402
کد مطلب : 210191
+
-

نقل قول خبر/ایجاد وحدت در عملکرد کشورهای اسلامی، راه‌حل مشکل فلسطین


علی‌اکبر کریمی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:
قطعا تنها راه‌حل برای حل مشکل فلسطین، ایجاد وحدت و انسجام در مواضع و عملکرد کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان است. تا وقتی که در جهان اسلام وحدت و انسجام ایجاد نشود ما به نتیجه نخواهیم رسید.

اسرائیل، بدون کمک آمریکا فرو می‌ریزد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس:
مسئولان تراز اول اسرائیل گفتند با طوفان الاقصی دچار فروپاشی شده‌اند و اگر امروز آمریکا به اسرائیل کمک نکند، این رژیم فرو می‌ریزد. دنیا به این عظمت و باور به این مبانی ایمان آورده است که رژیم صهیونیستی با آن همه تجهیزات و امکانات چه جنگی را دنبال کرد، اما مردم فلسطین از خودشان مقاومت نشان دادند.

صهیونیست‌ها قافیه را باخته‌اند

عباس مقتدایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:
توافق آتش‌بس موقت موفقیتی دیگر برای حماس قلمداد می‌شود، اما اسرائیل قافیه را در همه عرصه‌ها باخته است. رژیم صهیونیستی نه تنها در زمینه تبلیغاتی و سیاسی شکست خورده است، بلکه تحت فشار همه‌جانبه کشورهای مستقل و مسلمان است. از سوی دیگر شاهد نابود شدن پروژه آنان برای عادی‌سازی روابط با کشورهای منطقه هستیم.

دخالت صهیونیست‌ها در ظلم‌ به مسلمانان

محسن رضایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
رژیم صهیونیستی در تمام ظلم‌هایی که به مسلمانان می‌شود دخیل است. باید اهداف پشت صحنه آمریکا و انگلیس و صهیونیزم جهانی را خصوصا برای نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب روشن کرد، نیاز به بسیج فکری و جهاد تبیین فعال و البته به‌دور از تندروی به منظور گم‌نکردن راه و اندیشه‌ انقلاب اسلامی، است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید