• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 2 آذر 1402
کد مطلب : 210062
+
-

سپاهان امروز 3بازی هم فردا

لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری نخستین بازی از هفته یازدهم از سر گرفته می‌شود. رقابت‌های لیگ برتر که به‌دلیل انجام بازی‌های ملی بعد از هفته دهم متوقف شده بود، از امروز وارد هفته یازدهم می‌شود. از بازی‌های این هفته، یک بازی امروز، 3بازی فردا (جمعه) و 3بازی روز شنبه برگزار می‌شود و بازی 2تیم پرسپولیس و نساجی به‌خاطر برخورد با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به تعویق می‌افتد.
امروز و از ساعت16:45 تیم سپاهان در اهواز میهمان استقلال خوزستان خواهد بود. با وجود اینکه سپاهانی‌ها چند بازیکن در تیم ملی داشتند و ستاره آنها یعنی رامین رضاییان در هر دو بازی تیم ملی 90دقیقه در میدان بود، اما این تیم باید زودتر از همه تیم‌ها به میدان برود و با فاصله 48ساعت از آخرین بازی تیم‌ملی مسابقه‌اش را مقابل استقلال خوزستان برگزار کند. سپاهان در آخرین بازی یک دوئل 6امتیازی را از پرسپولیس برد و به پیشروی در جدول رده‌بندی ادامه داد. این تیم با وجود 2بازی عقب‌افتاده و کسر 4امتیاز در رتبه پنجم جدول قرار دارد و در پایان این هفته می‌تواند حتی تا رتبه دوم بالا برود. استقلال خوزستان اما همچنان قعرنشین است و به‌عنوان آخرین تیم جدول از سپاهان میزبانی می‌کند. استقلال بعد از 6باخت متوالی حالا 3بازی متوالی است که فقط مساوی می‌کند و امروز اگر به همین روند مساوی‌ها ادامه بدهد، راضی خواهد بود.
اما جمعه از ساعت15 و به‌طور همزمان 3بازی آغاز می‌شود. در اراک، تیم آلومینیوم میزبان پیکان خواهد بود و این نخستین حضور رضا عنایتی روی نیمکت پیکانی‌هاست. آلومینیوم با رسول خطیبی به لیگ برتر رسید و حالا خطیبی درست قبل از بازی با این تیم از سرمربیگری پیکان برکنار شده است. آلومینیوم شرایط بدی در جدول ندارد اما پیکان سیزدهم است و مسئولان این باشگاه توقع بیشتری از تیم خودشان دارند. در تهران هم تیم هوادار میزبان ملوان شگفتی‌ساز است و باید دید در جدال محمود فکری و مهدی تارتار کدام‌یک پیروز خواهند شد. تارتار با شگفتی‌سازی ملوان را به رتبه چهارم جدول رسانده و درصورت ادامه این روند می‌تواند بهترین رتبه این تیم را در تاریخ لیگ برتر نصیب انزلی‌چی‌ها کند. آخرین بازی روز جمعه هم مصاف 2تیم مس رفسنجان و نفت آبادان در زمین مسی‌هاست. صنعت‌نفت 7بازی است پیروز نشده و در این بازی‌ها فقط 4امتیاز گرفته است. اما مس بعد از 3برد متوالی در آخرین بازی شکست خورده و حالا قصد دارد دوباره به روند پیروزی برگردد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید