• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
چهار شنبه 17 آبان 1402
کد مطلب : 208450
+
-

زیان‌دهی از راه دور

بازیکنی که نیامده، خرج روی دست رئالی‌ها گذاشت

زیان‌دهی از راه دور

امشب رئال‌مادرید با براگا بازی دارد؛ بازی مهمی نیست و با یک‌امتیاز صعود رئالی‌ها قطعی می‌شود. هواداران این تیم بیشتر نگران مصدومیت بلینگام هستند و البته نیمچه ترسی هم از بردهای پیاپی خیرونا و صدرنشینی این تیم متوسط دارند.

   آش نخورده
مدیران باشگاه رئال‌مادرید یک گوشه نشسته بودند و به این فکر می‌کردند که با مصدومیت کتف بلینگام و کارت زردهای وینیسیوس چه خاکی باید بر سرشان بریزند که ناگهان دیدند چند میلیون یورو زیان کرده‌اند. درواقع گل‌های اندریک در هفته‌های اخیر برای تیم برزیلی پالمیراس منجر به این ضرر مالی شده است. او که به‌دلیل نرسیدن به سن قانونی تا تابستان آینده نمی‌تواند به اروپا بیاید و برای رئال بازی کند، از سوی سرمربی موقت تیم ملی برزیل به اردو دعوت شده و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی باید ۲.۵میلیون یورو پاداش جدید بابت گل‌هایی که او می‌زند و ۱.۲۵میلیون دیگر در ازای دعوت به تیم ملی به پالمیراس بپردازد. در قرارداد اندریک با باشگاه کهکشانی توافق شده بود که به ازای هر ۵گل این مهاجم، رئال باید ۲.۵میلیون یورو به پالمیراس پرداخت کند. البته با وجود مصدومیت نیمار و افت رودریگو، ریچارلیسون و وینیسیوس بعید است به این بازیکن 17ساله مقابل کلمبیا و آرژانتین بازی برسد.

   طلسم ال‌کلاسیکو
پیروزی در ال‌کلاسیکو برای رئال شگون ندارد. از 8بار آخری که رئال‌مادرید در ال‌کلاسیکو برنده شده، فقط 2بار در بازی بعدی هم به پیروزی دست یافته؛ 4تساوی و 2شکست. تساوی بدون گل مقابل رایو، اوساسونا و لیورپول، تساوی 2-2مقابل دورتموند، شکست 3بر 2مقابل ویارئال و شکست 2بر یک از رئال بتیس نتایجی بود که رئالی‌ها در سال‌های اخیر پس از برد در ال‌کلاسیکو گرفتند. آنها در فصل 23-2022و پس از برد ال‌کلاسیکو، الچه را در خانه خودش شکست دادند و فصل قبل‌تر از آن بیلبائو را در برنابئو از پیش رو برداشتند تا تنها برد‌هایشان را پس از پیروزی مقابل بارسا جشن گرفته باشند.

   جایزه وینیسیوس
درحالی‌که بلینگام در این فصل همه جایزه‌های مسابقات رئال را درو می‌کند و 2بار به‌عنوان بازیکن‌ماه لالیگا برگزیده شده ولی وینیسیوس هم از جایزه بی‌نصیب نمانده؛ البته او به‌خاطر عملکردش در فصل پیش جایزه برد. اتحادیه بازیکنان فوتبال در اسپانیا، به تازگی وینیسیوس را به‌عنوان بهترین بازیکن فصل پیش لالیگا انتخاب کرده است. وینی بعد از این انتخاب گفت: «از اتحادیه فوتبالیست‌های اسپانیا (AFE) و همه بازیکنانی که به‌عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته به من رأی دادند تشکر می‌کنم. بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم سال‌های سال به همین منوال ادامه دهم.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید