• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 16 آبان 1402
کد مطلب : 208337
+
-

رفتیم برگشتیم

دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان از امشب آغاز می‌شود

رفتیم برگشتیم

امشب و فرداشب دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا آغاز می‌شود. منتظر بازی‌های جذاب زیادی نباشید؛ مسابقات هفته چهارم دقیقا عین هفته سوم است. فقط دیدار میلان و پاریس را می‌شود با جدیت دنبال کرد؛ جایی که روسونری دنبال جبران نتایج قبلی در این رقابت‌ها و لیگ داخلی است. باخت 3 بر صفر میلان در بازی رفت نخستین شکست تاریخ آنها مقابل پاری‌سن‌ژرمن بود، درحالی‌که از 4‌رویارویی اول خود مقابل این تیم فرانسوی 2‌برد و 2‌تساوی کسب کرده بودند.
میلان پیش از دیدار با پاریس یک بر صفر به یووه باخته بود و پس از باخت در دیدار رفت مقابل تیم فرانسوی در 2بازی سری‌آ هم در پیروزی ناکام مانده؛ باخت یک بر صفر به اودینزه و تساوی 2-2 با ناپولی. شاید بشود گفت قهرمان 2فصل پیش ایتالیا در بحران فرورفته است. در آن سوی میدان با اینکه پاریسی‌ها هنوز به صدر جدول لیگ‌یک فرانسه نرسیده و پشت تیم نیس متوقف مانده‌اند، در هر یک از 5‌بازی آخر خود برد 3‌گله به‌دست آورده‌اند که یکی از آنها مقابل همین میلان بوده است.
    پاری‌سن‌ژرمن که تنها 2‌پیروزی از 20‌دیدار اول خود با تیم‌های ایتالیایی در تمامی رقابت‌ها کسب کرده بود(9‌تساوی و 9شکست)، حالا در 4‌بازی آخر خود مقابل حریفان سری‌آ پیروز شده است.
    میلان در 4‌بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده و این طولانی‌ترین دوره بدون گل این تیم در تاریخ رقابت‌های اروپایی به شمار می‌رود.
    پاری‌سن‌ژرمن در 2بازی اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا (2بر صفر مقابل بایرن‌مونیخ و 4بر یک مقابل نیوکاسل) شکست خورده است. آخرین باری که آنها 3‌شکست متوالی خارج از خانه در این رقابت‌ها داشتند، بین دسامبر 2017 و سپتامبر 2018 با دستپخت اونای امری و توماس توخل بود.
    میلان در 2بازی خانگی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی نشده است. آنها در نیمه‌نهایی فصل گذشته مغلوب اینترمیلان شدند(0-2) و آخرین بازی با نیوکاسل بدون گل مساوی کردند. آنها قبلا هرگز در 3‌بازی خانگی متوالی در اروپا در گلزنی ناکام نبوده‌اند.
    ساعت 21:15 امشب یک بازی نه‌چندان مهم بین شاختار دونتسک و بارسلونا قرار است برگزار شود که تیم اسپانیایی با یک تساوی جواز صعود به مرحله حذفی را به‌دست خواهد آورد اما در انجام‌شدن این بازی تردیدهایی وجود دارد. از آنجا که بازی‌های خانگی شاختار به‌دلیل جنگ اوکراین- روسیه در آلمان برگزار می‌شود، حمله تروریستی یک فرد مسلح به فرودگاه هامبورگ برگزاری دیدار امشب را تحت‌الشعاع قرار داده است. فرودگاه هامبورگ پس از آنکه یک مرد 35ساله فرزندش را دزدیده و در فرودگاه 2 کوکتل مولوتوف پرت کرده بود، تا اطلاع ثانوی بسته بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :