• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 16 آبان 1402
کد مطلب : 208336
+
-

جود هم به داد رئال نرسید

وقتی ستاره انگلیسی گل نزند، تیم آنچلوتی به مشکل می‌خورد

جود هم به داد رئال نرسید

جود بلینگام نتوانست در بازی خانگی با رایو وایکانو برای رئال گل بزند. او با درد کتف بازی کرد اما انگار مصدومیت نگران‌کننده‌ای نیست. توقف رئال در این بازی به‌معنای از دست دادن صدر جدول بود. رئالی‌ها در این بازی 22‌شوت به دروازه حریف زدند اما درخشش دیمیترفسکی دروازه‌بان رایو و بی‌دقتی بازیکنان خودی، آنها را از رسیدن به گل محروم کرد. رایو یک ضربه هم به سمت دروازه کپا نداشت. امید رئالی‌ها به بلینگام‌تایم بود تا هافبک انگلیسی که در جریان بازی دچار مصدومیت شانه شده بود، باز هم به دادشان برسد اما این اتفاق رخ نداد. آخرین‌باری که رئال‌مادرید در لالیگا اینقدر شوت زد و به گل نرسید، به دسامبر 2021 برمی‌گردد که رئالی‌ها در مقابل کادیز 36شوت زدند و هیچ‌کدام گل نشد. در آن بازی هم آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید بود.
وایکانو بالاخره پس از 23سال در برنابئو امتیاز گرفت. آخرین‌باری که آنها این کار را کرده بودند، در 30مارس 2000 بود که در آن زمان با هدایت خوانده راموس در برنابئو به تساوی بدون گل رسیده بودند و حالا پس از 23‌سال آن موفقیت را تکرار کردند. این دومین‌بار در تاریخ رایو بود که در برنابئو کلین‌شیت می‌کردند.
وقتی بلینگام گل نزند، انگار کسی قرار نیست این وظیفه را انجام دهد. گلزنان رئال‌مادرید در این فصل: بلینگام (13گل)، خوسلو (5گل)، وینی (3گل)، رودریگو (2گل)، کروس، کارواخال، والورده، شوامنی و براهیم (هر کدام یک‌گل).

 

این خبر را به اشتراک بگذارید