• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
سه شنبه 16 آبان 1402
کد مطلب : 208334
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/1jzo0
+
-

تا ریال آخر بمانید

دیگر فوتبال 90 دقیقه نیست؛ خیلی بیشتر است

دیگر فوتبال 90 دقیقه نیست. با قوانین جدید، بسیاری از گل‌ها از دقیقه 90تا 100رد و بدل می‌شوند. در بازی‌های این هفته تیم‌هایی مثل آاس‌رم، بارسلونا، لیورپول، منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ و... در ثانیه‌های تلف شده به گل رسیدند.

   منچستر
با گل برونو فرناندز در دقیقه 1+90بازی مقابل فولام و پیروزی یک بر صفر شیاطین سرخ، اریک تن هاخ در کنار ژوزه مورینیو موفق شده سریع‌تر از تمامی سرمربیان تاریخ منچستریونایتد در 78‌بازی به رکورد 50‌پیروزی در لیگ برتر برسد. برونو فرناندز به رکورد 200‌بازی با پیراهن منچستریونایتد رسید.

   لیورپول
شاگردان کلوپ در دقیقه 80‌بازی با تیم تازه صعود کرده لوتون از حریف عقب افتادند اما قرمزها توسط لوییس دیاس در دقیقه 5+90به گل تساوی دست یافتند. لوییس دیاس پس از گلزنی لباس زیر پیراهن خود را به دوربین نشان داد و خواستار آزادی پدرش از دست تروریست‌های گروگانگیر در کلمبیا شد!

   بایرن
هری کین در نخستین درکلاسیکر خود مقابل دورتموند هت‌تریک کرد. او در 10‌بازی نخست با پیراهن بایرن مونیخ 3‌بار موفق به ثبت 3‌گله شده است. هری کین گل سومش را در دقیقه 3+90به ثمر رساند.

   رم
سردار آزمون سرانجام با پیراهن آاس‌رم موفق به گلزنی شد. درحالی‌که لوکاکو یک پنالتی از دست داده و رم از لچه عقب بود، ضربه سر محکم سردار در دقیقه 2+90بازی را به تساوی کشاند تا لوکاکو 2‌دقیقه بعد پنالتی از دست رفته‌اش را جبران کند و رم را به پیروزی برساند. ۱۶‌سال بعد از گل رحمان رضایی با پیراهن لیوورنو مقابل امپولی، سردار آزمون به دومین بازیکن ایرانی تبدیل شد که در سری‌آ گل می‌زند. آمار رحمان رضایی در سری‌آ: ۱۲۸ بازی، ۶ گل. سردار برای نخستین گل خود در سری‌آ به تنها ۶۱ دقیقه زمان نیاز داشت. آزمون در 5‌بازی، تنها 61‌دقیقه فرصت بازی به‌دست آورده بود. پیش از خراب کردن پنالتی مقابل لچه، روملو لوکاکو هر ۱۴‌ضربه پنالتی خود در سری‌آ را تبدیل به گل کرده بود.

   بارسلونا
بارسا هم این هفته در دقیقه 4+90با پاس عالی گوندوغان و ضربه سر شیرجه‌ای آرائوخو مقابل سوسیداد به پیروزی رسید. دیگر مثل گذشته نیست که تماشاگران از دقیقه‌80به بعد آماده ترک ورزشگاه‌ها باشند. برای دیدن گل تا آخرین ریالی که پول بلیت داده‌اند وقت هست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید