• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20816
+
-

ایران-پرتغال با کیفیت بهتر

استادیوم آزادی امشب هم میزبان خانواده‌ها خواهد بود تا در کنار هم به تماشای بازی ایران و پرتغال بنشینند. رضایی معاون سیاسی-انتظامی فرماندار استان تهران اعلام کرد که مجموعه وزارت کشور از جمله استانداری تهران کاملا موافق حضور خانواده‌ها برای تماشای بازی در ورزشگاه آزادی هستند. مجوزهای لازم نیز با توجه به رفع نواقص استادیوم آزادی صادر شده است.
همچنین مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد نواقص روز بازی ایران و اسپانیا رفع شده و خانواده‌ها می‌توانند بازی امشب را با کیفیت مناسب تماشا کنند. ناصر محمودی‌فرد ضمن اعلام این خبر درباره مشکلات پخش بازی ایران و اسپانیا گفت: «به‌خاطر فاصله زمانی کمی که داشتیم، تنها یک ساعت مانده به آغاز بازی درهای ورزشگاه به روی خانواده‌ها باز شد. در واقع ما امکان آزمایش خیلی از امکانات را قبل از پخش بازی نداشتیم و به‌خاطر همین محدودیت‌ها با مشکلاتی مواجه شدیم که تمام آنها برای دیدار امشب برطرف شده است. یکی از مهم‌ترین موارد نمازخانه بود. این در حالی است که ما پیش از این و برای بازی شهرآورد تهران تمام اقدامات لازم برای استفاده بهینه از نمازخانه را انجام داده بودیم، طوری که نمازخانه به‌طور کامل رنگ‌آمیزی شده و موکت‌های نو نیز برای آن خریداری و پهن شده بود. نمازخانه برای استفاده در شبی که بازی ایران و اسپانیا برگزار شد، هیچ مشکلی نداشت، چون به لحاظ زیرساختی کاملا آماده بود اما از آنجا که شرایط پخش این بازی در استادیوم یکصدهزار نفری خیلی ویژه، خاص و سخت بود و در فاصله‌ای کوتاه انجام قطعی آن نهایی شد، نتوانستیم خدمات شایسته‌ای از این حیث ارائه دهیم.»
    پرده نمایش اصلاح شد
مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی اقداماتی را که برای رفاه بهتر خانواده‌ها انجام شده است به این شرح برشمرد: «سرویس بهداشتی سیار با تفکیک زنانه و مردانه در مجموعه قرار داده می‌شود. همچنین اتوبوس برقی در محدوده داخلی ورزشگاه مراجعه‌کنندگان را از درهای ورودی و همچنین پارکینگ به استادیوم یکصدهزار نفری منتقل می‌کند. هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوس‌رانی انجام شده اما با توجه به اینکه بازی ایران و پرتغال ساعت۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و نیمه‌شب به پایان می‌رسد، بهتر است افراد با وسیله نقلیه شخصی به ورزشگاه بیایند تا برای برگشت مشکلی نداشته باشند. هرچند افراد در برگشت از ورزشگاه می‌توانند از مترو استفاده کنند.» محمودی‌فرد درباره اصلاح پرده نمایش که در بازی قبلی انتقادات زیادی را برانگیخته بود توضیح داد: «پرده نمایش بازی در استادیوم جابه‌جا می‌شود و در مکانی قرار می‌گیرد که تماشاگران دید بهتری داشته باشند. نواقص سیستم صوتی به‌طور کامل اصلاح شده است، ضمن اینکه سیستم نورپردازی نیز به گونه‌ای خواهد بود که هنگام پخش بازی استادیوم در تاریکی مطلق نباشد و هاله‌ای از نور در میان جمعیت وجود خواهد داشت که به تصویر بازی لطمه وارد نکند.» بر اساس هماهنگی‌های صورت‌گرفته بهای بلیت برای طبقه اول ۱۵هزار تومان و برای طبقه بالا ۱۰هزار تومان تعیین شده است. بلیت بازی نیز همچون بازی گذشته به‌صورت اینترنتی از طریق سایت سینماتیکت به فروش می‌رسد. درب غربی مجموعه ورزشی آزادی از ساعت١٩:٣٠ به روی علاقه‌مندان باز می‌شود.
    بفرمایید لژ خانوادگی
اما موضوعی که منجر به صدور مجوز پخش بازی ایران و پرتغال در استادیوم آزادی شد؛ تفکیک خانواده‌ها از افراد مجرد است. رضایی، معاون فرمانداری تهران در اینباره می‌گوید: «مردم در تجربه قبلی اغلب به‌صورت خانوادگی در ورزشگاه حضور یافتند. شئونات اخلاقی نیز از سوی همه رعایت شد و موردی از ناهنجاری گزارش نشد. برای این بازی مقرر شده است با ایجاد لژ(جایگاه) خانوادگی، خانواده‌ها از مراجعان مجرد جداسازی شوند. زیرساخت‌های ورود خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی مناسب‌سازی شده و ورودی‌های بانوان و آقایان نیز تفکیک شده است. در بین دو نیمه و قبل از آغاز بازی نیز اجرای برنامه‌های فرهنگی و تفریحی برای خانواده‌ها تدارک دیده شده است.»

این خبر را به اشتراک بگذارید