• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20813
+
-

شماره 9 برای امیری رزرو شد

در شرایطی که تمرینات پرسپولیس در دو روز گذشته آغاز شده بزرگترین دغدغه برانکو برای آغاز فصل آینده تمدید با وحید امیری است. پرسپولیس با توجه به محرومیت در نقل‌و‌انتقالات باید با همین بازیکنان حاضر ادامه دهد. این در حالی است که جدایی فرشاد احمدزاده و صادق محرمی هم پرسپولیس را با مشکل برای نیم فصل اول روبه‌رو کرده است.
برانکو اما به مدیران باشگاه اعلام کرده با جدایی این بازیکنان تیم ضعیف نخواهد بود و فقط هر طور شده با وحید امیری تمدید کنند. این در حالی است که امیری در حال حاضر در جام‌جهانی حضور دارد و به باشگاه اعلام کرده بعد از پایان جام‌جهانی به باشگاه خواهد آمد. در این شرایط مسئولان پرسپولیس به امیری از همین حالا اعلام کرده‌اند که شماره9 پرسپولیس را برای او کنار گذاشته‌اند و منتظر بازگشت او هستند.
    پیراهنی که امیری پوشید و درآورد
امیری دو فصل پیش که به پرسپولیس پیوست زمانی بود که طارمی این تیم را به مقصد ترکیه و ریزه‌اسپور ترک کرده بود به همین دلیل برانکو پیراهن شماره9 پرسپولیس را که متعلق به طارمی بود را به امیری داد و امیری تمرینات پیش از فصل را با شماره9 انجام داد اما درست پیش از آغاز لیگ طارمی به پرسپولیس بازگشت و جالب اینکه امیری بدون اینکه کسی از او بخواهد این پیراهن را در آورد و شماره19 پرسپولیس را بر تن کرد و توانست با همین شماره به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس تبدیل شود. در صورتی که امیری با پرسپولیس تمدید کند بالاخره به آرزوی خود در پرسپولیس خواهد رسید و می‌تواند شماره9 پرسپولیس را بر تن کند. امیری به‌دنبال این است که در چند سال آخر فوتبال خودش به خارج از ایران برود اما محرومیت پرسپولیس شاید باعث شود امیری یک سال دیگر هم در پرسپولیس باقی بماند و بازی کند به شرط آنکه پرسپولیس هم بتواند از لحاظ مالی این بازیکن را راضی کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید