• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20812
+
-

استقبال به یادماندنی از مربی آلمانی

استقبال به یادماندنی از مربی آلمانی

وینفرد شفر سرمربی آلمانی استقلال در حالی شنبه‌شب به ایران بازگشت که پاسپورت او توسط مامورین فرودگاه به‌دلیل بدهی مالیاتی توقیف شد. این موضوع باعث ناراحتی شدید شفر شد، طوری‌که همان لحظه با مسئولان استقلال در این خصوص تلفنی صحبت کرد. حدود 9ماه از حضور وینفرد شفر در ایران می گذرد اما ظاهرا در این مدت او مالیات خود را پرداخت نکرده است. به همین دلیل پاسپورت او به هنگام ورود به ایران ضبط شده است. قرار شد ظرف امروز یا فردا این مشکل توسط مسئولان استقلال برطرف شود.
     شفر تنهایی تیم را تمرین می‌دهد!
شفر، ساشا شفر، میگوئل کولی و جیری ساناک پیش از سفر به کشورهایشان در پایان فصل قراردادهای خود را تمدید کردند اما اشکان نامداری و بیژن طاهری دو دستیار ایرانی شفر هستند که هنوز قرارداد آنها تمدید نشده است. شفر پیش از سفر به آلمان به مدیران استقلال تاکید کرده بود که استقلال باید بدون تغییر در کادرفنی، کادر پزشکی و تدارکات به کار خود در لیگ هجدهم ادامه بدهد اما هنوز قرارداد اشکان نامداری و طاهری با استقلال تمدید نشده است. این در حالی است که تمرین استقلال از امروز آغاز می‌شود و طبیعتا طاهری و نامداری بدون تمدید نمی‌توانند در تمرین این تیم حاضر شوند. دور جدید تمرینات از فردا استارت می‌خورد اما میگوئل کولی، جیری ساناک و ساشا شفر به‌دلیل اینکه باشگاه هنوز قرارداد فصل گذشته و البته پیش قرارداد آنها را پرداخت نکرده حاضر نشده‌اند به ایران بیایند. از طرف دیگر باشگاه هنوز قرارداد اشکان نامداری و بیژن طاهری را هم تمدید نکرده است و با این شرایط فردا احتمالا شفر به تنهایی تیم را تمرین می دهد مگر اینکه باشگاه تا فردا حداقل قرارداد مربی های ایرانی استقلال را تمدید کند.
     درهای تمرین باز می‌شود
فصل گذشته از زمانی که شفر به‌عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد بیشتر تمرین‌های این تیم پشت درهای بسته برگزار می‌شد تا بازیکنان این تیم در آرامش بتوانند شرایط را تغیبر بدهند و استقلال را از بحران خارج کنند. اما شفر برای فصل جدید تصمیم دارد قبل از هر بازی یک یا دو نوبت تمرینات استقلال را به روی رسانه‌ها باز کند تا آنها بتوانند راحت از گذشته به پوشش اخبار این تیم بپردازند. تمرین استقلال به احتمال فراوان در روزهای اول پشت درهای بسته برگزار می‌شود ولی هنگامی که این تیم با نفرات کامل تمرینات خود را پیگیری کند، درها به روی خبرنگاران و عکاسان باز خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید