• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20803
+
-

کی‌روش: هنوز زنده هستیم

کی‌روش: هنوز زنده هستیم

کی‌روش روز گذشته با روحیه‌ای فوق‌العاده به کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرتغال رفت و صحبت‌هایش را با امید به صعود آغاز کرد. سرمربی تیم‌ملی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: «برای تیم‌ملی ایران افتخاری است که در اینجا حضور دارد و با توجه به اینکه امروز هنوز برای صعود مبارزه می‌کنیم، یعنی هنوز زنده هستیم. با تمام تعهد و امید تلاش می‌کنیم. فراموش نکنیم پرتغال نه فقط نامزدی قوی برای قهرمانی جام‌جهانی است، بلکه یکی از محبوب‌ترین تیم‌های دنیا به حساب می‌آید. ما همچنان بسیار خوشحال هستیم. تمام شرافت و افتخار، درس‌های‌مان را در بازی با مراکش و اسپانیا آموختیم. الان تنها یک گزینه پیش روی ماست و می‌خواهیم با ارئه نمایشی خوب به کارمان ادامه دهیم.»
کی‌روش که امروز باید دوئلی تماشایی با تیم‌ملی کشورش داشته باشد، در خصوص تیمی که روزی هدایتش را برعهده داشته، گفته است: «فکر می‌کنم بازی بسیار مشکلی خواهیم داشت. فرناندو سانتوس با حیواناتی قوی وارد بازی می‌شود، حیواناتی که می‌توانند ما را گاز بگیرند! پرتغال تیم عجیبی است، اما ایران در این بازی می‌تواند تبدیل به تیم بهتری شود. فلسفه ما همان فلسفه قبلی است. ما فلسفه خودمان را مبتنی بر احترام ساخته‌ایم. باید واقع بین باشیم، چون ایران برابر یکی از قوی‌ترین تیم‌ها بازی خواهد کرد. پرتغال تنها یک نامزد قهرمانی نیست. پرتغال اکنون یک تیم‌ملی است که با ۲۳بازیکن در مسابقات شرکت کرده است. وقتی درباره یک تیم دوم صحبت کنیم باید نام بازیکنانی را ببریم که نتوانستند به مسابقات برسند. چند تیم‌ملی را می‌توانید نام ببرید که بازیکنان زیادی دارد که در تیم بزرگی بازی می‌کنند و نتوانستند به جام‌جهانی بیایند؟ در نتیجه امروز پرتغال تیم‌ملی بسیار بهتری است. این تیم بسیار خوب هدایت و هماهنگ شده است.»
خبرنگاران در ادامه کنفرانس از کی‌روش خواستند تا صحبتی هم درمورد رونالدو داشته باشد اما او این چنین پاسخ داد:‌ »اینجا مطبوعات پرتغال حضور دارند و نمی‌توانم جواب بدهم. اگر جواب بدهم، آنها در 30ثانیه اول نظرات من را می‌شنوند و از آن استفاده می‌کنند. همان‌طور که گفتم اگر بازی با اسپانیا و مراکش سخت بود، دیدار برابر پرتغال سخت‌تر خواهد بود. ما اینجا نیامده‌ایم بازی‌های ساده داشته باشیم. برای برخی از بازیکنان ما هم متصور نبود که تیم‌ملی ایران به اینجا بیاید تا با رونالدو و بازیکنان خوب پرتغال بازی کنند. بازیکنانم هیجان زده هستند که در که این بازی حضور داشته باشند. برخلاف پرتغال ما چیزی برای از دست دادن نداریم و از دقیقه اول تا آخر مبارزه می‌کنیم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید