• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20778
+
-

فکری: مدیرعامل می‌خواهد با تفکر خودش بازیکن بگیرد

عصر روز جمعه خبری روی خروجی سایت‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه محمود فکری استعفا داده و دیگر تمایلی به ادامه کار در مسجدسلیمان ندارد. ظاهرا این مربی با مدیرعامل باشگاه در زمینه جذب بازیکن اختلاف دارد و کار به استعفای فکری کشیده است. کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید: «ما به‌دنبال بستن تیمی قوی، در شان استان خوزستان و با حضور بازیکنان بومی هستیم. به‌جز چند بازیکن تیم در فصل گذشته، نام هیچ بازیکن بومی در لیست فکری دیده نمی‌شد. انتظار داشتیم تیمی با کیفیت و شاخصه‌های بهتری بسته شود و بازیکنان باکیفیت و باتجربه به تیم بیایند.»
فکری اما در جواب حرف‌های بابادی می‌گوید: «واقعا دیگر نمی‌توان با این افراد کار کرد. علی رغم این که 6جای خالی دیگر نیز در تیم داریم ولی به من می‌گویند که استاندار اعلام کرده است که باید این 6جای خالی با بازیکنان بومی پر شود ولی من می‌دانم که به این صورت نیست و خود استاندار هم علاقه‌مند است که تیم به بهترین نحو ممکن بسته شود.وقتی دیدم شرایط به این صورت است به باشگاه اعلام کردم که من دیگر نیستم و به‌دنبال یک سرمربی دیگر یا همان کسی باشید که شاید تا الان به دنبالش بودید و شاید نفر بعدی همان بازیکنی که شما بگویید را بگیرد وگرنه من نمی‌توانم آن بازیکنی که شما می‌خواهید را جذب کنم زیرا فردا من باید بابت نتایج تیم پاسخگو باشم.»
او تاکید می‌کند: «دنبال این هستند که من با فکر آنها تیم را ببندم که این گونه تیم بستن به درد من نمی‌خورد. مگر من در انتخاب آقای بابادی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه و دیگر مسایل باشگاه نقش داشته‌ام؟ پس اکنون هم در انتخاب بازیکن باید اجازه دهند تا من کار خودم را انجام دهم نه این که فرد دیگری تصمیم بگیرد. مدیرعامل باشگاه می‌خواهد با تفکر خودش بازیکن بگیرد و واقعیت‌ها را به مردم نگوید که من هم در این فضا نمی‌توانم کار کنم.»

این خبر را به اشتراک بگذارید