• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20777
+
-

سروش رفیعی: اولویت با پرسپولیس است

سروش رفیعی: اولویت با پرسپولیس است

تمرینات پرسپولیس در شرایطی از هفته گذشته آغاز شده که سرخپوشان درنهایت نتوانستند در رأی فیفا تغییری ایجاد کنند و باید تا پنجره زمستانی با همین بازیکنان کنار بیایند. مسئولان باشگاه پرسپولیس البته در این مدت توانستند با مهدی شریفی و مهدی شیری قرارداد ببندند و با ستاره‌هایی مانند انصاری و کمال هم تمدید کنند. هر چند که با جدایی محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده و صادق محرمی سرخپوشان برای فصل آینده کار سختی را در پیش خواهند داشت. در این شرایط برانکو به باشگاه اعلام کرد هر طور شده سروش رفیعی را به پرسپولیس جذب کنند اما محرومیت در نقل‌وانتقالات بزرگ‌ترین مشکل بر سر این انتقال است و مشخص نیست درنهایت این بازیکن به پرسپولیس خواهد پیوست یا نه.
    سروش نمی‌خواهد جام ملت‌ها را از دست بدهد
مسئولان باشگاه پرسپولیس بعد از پایان لیگ مذاکرات خود را با سروش آغاز کردند و حتی توانستند نظر این بازیکن را برای بازگشت به جمع سرخپوشان جلب کنند. اما بسته بودن پنجره سرخپوشان کار مسئولان این باشگاه را خیلی سخت کرده است. سروش بازیکنی نیست که مانند شریفی یک نیم‌فصل بیرون بنشیند به‌خصوص که در آستانه جام ملت‌ها بازی نکردن سروش رفیعی به معنی از دست دادن این رقابت‌هاست و مطمئنا کی‌روش هم به‌خوبی در جریان این مسائل است و سروش نمی‌خواهد به‌راحتی جام ملت‌ها را از دست بدهد.
    یک تصمیم، یک آینده
بعد از بازگشت سروش رفیعی قرار بود جلسه‌ای بین این بازیکن و برانکو انجام شود اما این اتفاق نیفتاد تا سرمربی سرخپوشان چند‌بار از طریق پیغام با این بازیکن صحبت کند. درنهایت روز جمعه این جلسه برگزار شد و برانکو به سروش رفیعی اعلام کرد: «تصمیمی بگیر که به‌نفع فوتبالت باشد و آینده‌ات را به‌خطر نیاندازد.» البته صحبت برانکو با سروش رفیعی حاوی نکته مهمی هم بود: «من به این تیم با وجود محرومیت اعتماد دارم و به همین دلیل با پرسپولیس تمدید کردم. مطمئن باش این تیم باز هم موفق می‌شود.»
    تکلیف نیم‌فصل اول چه می‌شود؟
اگر قرار به آمدن سروش رفیعی باشد این بازیکن باید در نیم‌فصل اول در تیمی غیر از پرسپولیس بازی کند. ولی نکته اینجاست که هیچ تیمی حاضر نیست این بازیکن را تنها برای یک نیم‌فصل داشته باشد و این موضوع کار را برای سروش و پرسپولیس سخت کرده است. به همین دلیل سروش رفیعی هنوز نمی‌داند چه تصمیمی باید بگیرد. از طرفی تنها تیمی که در حال حاضر برای نیم‌فصل خواهان سروش شده تیم نساجی است که البته این تیم نمی‌تواند مبلغ قابل توجهی برای نیم‌فصل پرداخت کند. با این وجود حتی برانکو به سروش پیشنهاد داده اگر می‌تواند برای نیم‌فصل در قطر بازی کند و بعد به پرسپولیس بازگردد.
    یونان و بلژیک مشتری جدید سروش
در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به‌شدت به‌دنبال جلب رضایت سروش است این بازیکن اعلام کرده که از یونان و بلژیک و حتی چند تیم قطری پیشنهاد دارد و البته هنوز در این باره تصمیمی نگرفته است. باید دید درنهایت سروش رفیعی آیا دوباره به پرسپولیس باز خواهد گشت یا تصمیم دیگری را خواهد گرفت.
    ســروش رفیعی: هیچ جــا خانه 
خودم نمی‌شود
شماره7 دو فصل قبل سرخپوشان همچنین در گفت‌وگو با یک شبکه اینترنتی در خصوص شرایط خود گفت: «جلسه خوبی با آقای گرشاسبی داشتم و نه اینکه بحث قرارداد باشد، فقط صحبت کردیم و مشورت گرفتم. الان موضوعی که کامل و مشخص است و باید به صراحت بگویم این است که اگر در ایران بازی کنم، اولویت اولم بازگشت به پرسپولیس است و مطمئنا اول به این تیم فکر می‌کنم ولی یک سری مشکلات در راهمان داریم. مهم‌ترین موضوع، بحث بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی است که نیاز به تامل و فکر دارد و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای می‌رسیم. نیم‌فصل اول لیگ‌برتر ایران به شروع جام ملت‌های آسیا ختم می‌شود و به همین دلیل من باید تصمیم درستی بگیرم که به‌خاطر این موضوع، تا به الان تصمیمی نگرفتم و هیچ حرفی نزدم. 
از تیم‌های لیگ روسیه، یونان و بلژیک پیشنهاد دارم و چند روز قبل هم پیشنهادهایی از سوئد و ترکیه به دستم رسید. دو روز قبل هم یک پیشنهاد از یک باشگاه کره‌ای آمد. اما یکی دو باشگاه قطری هم تمایل به حضورم در آنجا دارند که بنده به‌خاطر حضورم در ایران نتوانستم با آنها صحبتی انجام دهم و تصمیمی بگیرم. به آقای گرشاسبی گفتم اگر برگردم و شرایط مهیا باشد، به پرسپولیس برمی‌گردم چون هیچ جایی خانه خود آدم نمی‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید