• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20774
+
-

چالش نساجی؛ وطنی آماده می‌شود؟

چالش نساجی؛ وطنی آماده می‌شود؟

فصل آماده‌سازی تیم‌ها برای حضور در لیگ‌برتر، در باشگاه نساجی مازندران به شکل متفاوتی سپری می‌شود. این باشگاه به غیر از آماده‌سازی تیم و بازیکنان خود، در حال آماده کردن ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهر هم هست. پس از صعود نساجی به لیگ‌برتر وضعیت زیرساخت‌های شهرستان قائمشهر برای میزبانی بازی‌ها بررسی شد. بر اساس این بررسی، ورزشگاه قائمشهر به‌عنوان میزبان بازی‌های نساجی باید هر چه سریع‌تر بازسازی و تجهیز شود تا به استانداردهای لیگ‌برتر برسد. به همین منظور مدیران باشگاه نساجی با کمک هیات فوتبال و استانداری مازندران در حال بازسازی این مجموعه ورزشی هستند.
با توجه به اینکه بازی‌های لیگ‌برتر 5مرداد آغاز می‌شود و نزدیک به یک ماه دیگر زمان برای بازسازی این ورزشگاه باقی مانده، احتمال اینکه تیم نساجی نتواند اولین بازی‌های خود را در این ورزشگاه برگزار کند وجود دارد. فتاحی رئیس کمیته مسابقات لیگ در رابطه با این موضوع ابراز نگرانی کرده و می‌گوید: «تا زمانی که تمامی امکانات ورزشگاه شهیدوطنی آماده نشود این تیم نمی‌تواند در قائمشهر بازی کند. تمامی امکانات از جمله رختکن‌ها، جایگاه‌های ویژه، سکوهای تماشاگران و... باید مورد تایید سازمان لیگ قرار بگیرد. اگر این ورزشگاه آماده نشود نساجی باید بازی‌هایش را در استان مجاور برگزار کند. با توجه به اینکه هنوز مراحل آماده‌سازی ورزشگاه به اتمام نرسیده، مجوز برگزاری بازی‌های لیگ‌برتر در آن صادر نشده است.»
با این حال مسئولان باشگاه نساجی بر این باور هستند که ورزشگاه شهیدوطنی پیش از آغاز بازی‌ها آماده خواهد شد. علی امیری، مدیرعامل باشگاه نساجی می‌گوید به هیچ‌وجه به آماده نشدن ورزشگاه تا آغاز بازی‌های لیگ‌برتر فکر نمی‌کند: «هرچند مسئول تایید مجموعه‌های ورزشی سهیل عباسی است اما اظهارات فتاحی در زمینه ورزشگاه شهیدوطنی صحیح است و اگر این ورزشگاه آماده نشود مجبور هستیم در ورزشگاه دیگری بازی‌های خود را برگزار کنیم. اما به هیچ‌عنوان به این موضوع فکر نمی‌کنیم. در حال حاضر روند بازسازی با سرعت پیگیری می‌شود و تا به امروز 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. آماده‌سازی این ورزشگاه برای استانداری نیز اهمیت دارد و به همین خاطر روزانه گزارش روند پیشرفت این پروژه به استانداری ارسال می‌شود. استاندار که شخصا از این پروژه بازدید داشته پیگیر آماده‌سازی است و بی‌شک با این پیگیری‌ها ورزشگاه طی یک ماه آینده کامل می‌شود.»
مدیرعامل باشگاه نساجی همچنین روند پیشرفت بخش‌های مختلف پروژه ورزشگاه شهید وطنی را تشریح کرد و گفت: «نورافکن‌ها آماده شده و تا 20تیر در محل خود نصب می‌شوند. اسکوربرد نیز همزمان با نورافکن‌ها نصب خواهد شد و در حال حاضر زیرسازی‌های آن به اتمام رسیده است. بتن‌ریزی سکوها نیز انجام شده و تا دهم تیر نصب آنها به اتمام می‌رسد. بر اساس زمان‌بندی اعلام‌شده پیمانکار، پروژه در حال پیشرفت است و تا به امروز مشکلی در این زمینه وجود نداشته است. تا به امروز نزدیک به 70درصد پروژه پیش رفته و 30درصد باقیمانده نیز تا پایان ماه تکمیل می‌شود. ما به هیچ‌عنوان به اینکه ورزشگاه تا زمان مقرر آماده نشود فکر نمی‌کنیم. هدف‌مان این است که از امتیاز میزبانی خود در بازی‌های لیگ‌برتر بیشترین بهره را ببریم و به همین خاطر تا آغاز بازی‌های لیگ‌برتر ورزشگاه تکمیل خواهد شد. اراده جمعی استان نیز بر این هدف استوار است و قول می‌دهیم از اولین بازی‌های خانگی در این ورزشگاه میزبان هواداران خود خواهیم بود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید