• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 3 تیر 1397
کد مطلب : 20768
+
-

ایران دوباره سفید می‌پوشد


با قانون عجیبی که فیفا در رقابت‌های جام جهانی اجرایی کرده، به احتمال فراوان تیم ملی برابر پرتغال بار دیگر سفیدپوش خواهد شد. تیم ملی ایران در بازی اول خود برابر مراکش از لباس اول خود استفاده کرد اما با توجه به قانون فیفا مجبور شد مقابل اسپانیا با لباس دومش به میدان برود و قرمز بپوشد. باتوجه به اینکه پرتغال هم در بازی دوم از لباس دومش استفاده کرده، پیش‌بینی می‌شود ایران در بازی سوم از لباس اولش استفاده کند و سفید بپوشد. به این نکته هم باید اشاره داشت که این قانون برای اکثر تیم‌های حاضر در جام لحاظ شده است.
    5‌بازیکن ایران در آستانه محرومیت
تیم ملی ایران به اسپانیا باخت اما هنوز به واسطه پیروزی مقابل مراکش شانس صعود دارد و برای رسیدن به این هدف باید پرتغال را شکست دهد، پرتغالی که به عنوان قهرمان اروپا به روسیه آماده و حریف سرسختی به حساب می‌آید. هر چند صعود ایران به مراتب از پرتغال سخت‌تر است اما هیچ بعید نیست تیم کی‌روش با چند محروم به دور حذفی برسد. وحید امیری، امید ابراهیمی، مسعود شجاعی، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری‌فرد پنج بازیکنی هستند که در مقابل مراکش و اسپانیا با کارت زرد داور مسابقه جریمه شدند و در آستانه محرومیت قرار دارند.
    مهدوی‌کیا در تمرین پرسپولیس
در روزهایی که تمامی نگاه‌ها به سمت جام‌جهانی جلب شده، پرسپولیس در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کند تا با قدرت آماده حضور لیگ نوزدهم شود. این تیم طبق روال عصر دیروز هم تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشت با این تفاوت که این تمرین یک‌میهمان ویژه داشت. مهدی مهدوی‌کیا که پس از تماشای بازی ایران و اسپانیا به تهران برگشته، عصر دیروز به تمرین پرسپولیس رفت و برای دقایقی با بازیکنان و شخص برانکو به گفت‌و‌گو پرداخت.

این خبر را به اشتراک بگذارید