• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
جمعه 28 مهر 1402
کد مطلب : 206397
+
-

نقل قول خبر/اقدام رزمندگان فلسطینی در چارچوب مقابله با اشغالگری



سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح:
اقدام رزمندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی در چارچوب حق دفاع مشروع و مقابله با اشغالگری‌ و ظلم و جنایت علیه مردم فلسطین و رفتارهای ظالمانه اخیر آنها علیه مسجدالاقصی و مردم فلسطین است. نگران تداوم بحران‌های وسیع و وحشیانه علیه غیرنظامیان هستیم؛ چنین رفتار وحشیانه‌ای قابل تحمل نخواهد بود و دولت‌های مستقل باید واکنش جدی به آن نشان دهند.

حمایت غرب از صهیونیست‌ها برای جلوگیری از فروپاشی

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
رژیم صهیونیستی در یک فروپاشی قرار دارد، غرب با همه توان آمده است که از این فروپاشی جلوگیری کند، ما نمی‌دانیم که این نبرد چه میزان طول می‌کشد، اما تردیدی نداریم بزرگ‌ترین توفیقی که نصیب جهان اسلام می‌شود محو رژیم صهیونیستی است.

مدیریت صحنه در غزه با آمریکایی‌هاست

فواد ایزدی، کارشناس مسائل سیاسی:
مقام‌های صهیونیستی ابتدا تلاش کردند با دروغ‌پردازی از زیر بار مسئولیت این حمله به بیمارستان شانه خالی کنند، اما این واقعیت آشکار است که بمب و تجهیزات نظامی که از سوی اسرائیل در چند روز اخیر مورد استفاده قرار گرفته است، از نوع تجهیزات آمریکایی است.  یعنی هم تجهیزات آمریکایی است و هم خرید آنها به کمک آمریکا بوده است.

آماده حضور در صحنه مبارزه با رژیم صهیونیستی هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی مهر، رئیس مجمع نمایندگان طلاب:
دفتر سپاه قدس در تماس با مجمع نمایندگان طلاب، از امضای طوماری که از سوی نمایندگان طلاب ارسال شده است، تقدیر و تشکر کرد و ما مجدد آمادگی خود را برای حضور در فلسطین و غزه اعلام کردیم. امروز هیمنه اسرائیل درهم شکسته شده و حماس بنابر فرموده رهبر انقلاب، شکست غیرقابل ترمیم را بر آنان وارد ساخته است.

این خبر را به اشتراک بگذارید