• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
جمعه 28 مهر 1402
کد مطلب : 206379
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/2RrpA
+
-

خبر آخر

پایان تحریم‌ های شورای امنیت علیه ایران
 دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل متحد، پایان رسمی مقررات بندهای ۳، ۴ و ۶ ضمیمه «ب» قطعنامه ۲۲۳۱، شامل آزمایش های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است.

مصر خواستار آتش‌بس ۶ ساعته در غزه شد
دولت عبدالفتاح السیسی خواستار آتش‌بس ۶ ساعته در جنوب غزه شده تا امکان انتقال کمک‌های انسان‌دوستانه به منطقه از طریق گذرگاه رفح میسر شود. همچنین یک منبع مصری از گشایش گذرگاه زمینی «رفح» در روز جمعه با هدف ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه خبر داد.

5میلیون ایرانی آماده اعزام به فلسطین
آمار پویش حریفت منم که برای مبارزه با رژیم صهیونیستی طراحی شده به 5میلیون نزدیک می‌شود. یعنی تقریبا از هر ۱۸ ایرانی، یک نفر از طریق پیامک یا سامانه اعلام کرده که برای مبارزه با رژیم صهیونیستی آمادگی دارد. این سایت با دامنه alaqsastorm.com همزمان با آغاز موج گسترده نسل‌کشی و حمله به زنان و کودکان مظلوم غزه راه‌اندازی شده است.آمار پویش حریفت منم که برای مبارزه با رژیم صهیونیستی طراحی شده به 5میلیون نزدیک می‌شود. یعنی تقریبا از هر ۱۸ ایرانی، یک نفر از طریق پیامک یا سامانه اعلام کرده که برای مبارزه با رژیم صهیونیستی آمادگی دارد. این سایت با دامنه alaqsastorm.com همزمان با آغاز موج گسترده نسل‌کشی و حمله به زنان و کودکان مظلوم غزه راه‌اندازی شده است.

ثبت‌نام ۹۵۹ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در پایان روز اول ثبت نام نهایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۹۵۹ نفر ثبت نام خود را قطعی کردند. داوطلبان توجه داشته باشند که مدت ثبت نام قابل تمدید نیست و حتماً این مهلت رعایت شود. وی افزود: داوطلبان حتماً از بارگذاری سابقه فعالیت ۵ساله خود، اطمینان حاصل کنند، زیرا عدم بارگذاری به معنای انصراف از ثبت نام است.

بازگشت پرسپولیس به صدر با پیکان
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با هت تریک شهاب زاهدی پیکان را شکست دهد و به صدر جدول بازگردد.   تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین مهمان پیکان بود که این مسابقه در نهایت با برتری ۳ بر یک پرسپولیس خاتمه یافت تا شاگردان گل‌محمدی به صدر جدول بازگردند.







 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :