• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 16 مهر 1402
کد مطلب : 205073
+
-

چرا عطایی برنمی‌گردد؟

شکست‌های تیم ملی والیبال ادامه دارد و همینطور اتفاقات عجیب. تیم ملی که در مسابقات انتخابی المپیک در برزیل حضور دارد، هر روز یک باخت در کارنامه‌اش ثبت می‌کند. ایران بعد از باخت به آلمان، اوکراین، چک و ایتالیا، دیروز هم مقابل برزیل میزبان شکست خورد. تنها برد تیم مقابل قطر به‌دست آمد که البته به این تیم هم یک ست داد. بازی با برزیل کاملا یک‌طرفه بود؛ 25 بر 19، 25 بر 20 و 25 بر 23. ایران در این بازی امین اسماعیل‌نژاد را به‌خاطر مشکلات گوارشی نداشت و محمدرضا حضرت‌پور هم با توپی که قبل از بازی به‌صورتش اصابت کرد، مصدوم شد و در ترکیب قرار نگرفت. اما عجیب‌تر از همه حضور بهروز عطایی روی سکوها در 2بازی اخیر تیم ملی است.
عطایی، بعد از باخت تیم مقابل چک از سرمربیگری تیم ملی استعفا کرد و قرار شد علیرضا طلوع‌کیان، دستیار او به‌طور موقت مسئولیت تیم را به‌عهده بگیرد اما اینکه چرا عطایی هنوز در برزیل مانده و تماشاگر بازی‌هاست عجیب است. البته فدراسیون والیبال هم در این چندروزه هیچ واکنشی به وضعیت تیم ملی نداشته است. به‌نظر می‌رسد فدراسیون فعلا درگیر برگزاری انتخابات است و همه‌‌چیز را به فدراسیون آینده سپرده است. تنها چیزی که فعلا خیلی اهمیت ندارد از دست رفتن سهمیه المپیک پاریس است.
ایران امروز در آخرین بازی انتخابی مقابل کوبا بازی می‌کند و تقریبا شانسی برای گرفتن سهمیه از طریق رنکینگ ندارد مگر اینکه در لیگ ملت‌های2024 معجزه شود و ایران بتواند همه بازی‌‌هایش را ببرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید