• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 31 خرداد 1397
کد مطلب : 20464
+
-

کوتاه از حادثه

  حادثه در ایستگاه متروی شهدا

تحقیقات درخصوص مرگ زن جوان در مترو، ‌از سوی تیم جنایی آغاز شده است.  به گزارش همشهری،  ساعت 23سه‌شنبه مأمور کلانتری 110شهدا با قاضی جنایی تهران تماس گرفت و اعلام کرد که زنی 28ساله در ایستگاه متروی شهدا جانش را از دست داده است. پس از این تماس گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی تهران برای بررسی موضوع راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از شاهدان پرداختند. آنها می‌گفتند وقتی قطار رسید ناگهان صدای فریاد‌های قربانی را شنیده‌اند اما مشخص نبود که مرگ وی یک حادثه بوده یا خودکشی. در چنین شرایطی جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

  سقوط مرموز از بالکن

پسر 17ساله از بالکن خانه به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد. به‌گزارش همشهری، ساعت12:45 سه‌شنبه مأمور کلانتری101 تجریش با قاضی جنایی تماس گرفت و خبر از مرگ مرموز پسری 17ساله داد. پس از این تماس قاضی جنایی به همراه گروهی از کارآگاهان در محل حادثه که ساختمانی در شمال تهران بود حاضر شدند و به تحقیق در این خصوص پرداختند. یافته‌های کارآگاهان نشان می‌داد که پسری 17ساله از بالکن آپارتمانشان به پایین سقوط کرده است. این درحالی بود که خانواده وی در زمان حادثه خانه نبودند و از ماجرا بی‌خبر بودند. ضمن اینکه اظهار داشتند پسرشان هیچ مشکلی نداشته است. به همین دلیل جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

  یک کشته در برخورد قطار با کامیون

برخورد قطار سراسری تهران- مشهد با یک دستگاه کامیونت در پیشوا جان یک نفر را گرفت. به گزارش ایرنا، در جریان این حادثه یک کامیونت ایسوزو که از روستای قلعه سین به سمت پیشوا حرکت می کرد به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است با قطار برخورد کرد که راننده کامیونت به دلیل قرار گرفت در مسیر عبور قطار در دم جان خود را از دست داد. این کامیون علاوه بر راننده سرنشین دیگری نیز داشت که مصدوم شد. دقایقی بعد از حادثه قطار به مسیر خود ادامه داد.

  تصادف پرایدها 6قربانی گرفت

سخنگوی اورژانس آذربایجان‌شرقی از فوت 6نفر و مصدوم‌شدن یک نفر در پی حادثه رانندگی در محور تبریز - ارومیه خبر داد. وحید شادی‌نیا به ایسنا گفت: در پی برخورد شاخ به شاخ 2 دستگاه پراید در محدوده خورخور در محور تبریز - ارومیه،  6نفر جان خود را از دست دادند. وی افزود: این سانحه یک مصدوم نیز بر جا گذاشت که وضعیت وی وخیم است.

این خبر را به اشتراک بگذارید