• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 9 مهر 1402
کد مطلب : 204391
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lO0WM
+
-

خبر کوتاه

انتظار 5 مدال
5قایق و 5فینالیست؛ این اتفاقی بود که دیروز در بازی‌های آسیایی هانگژو و برای قایقرانی ایران افتاد. بعد از یک مدال نقره و یک برنزی که روئینگ در هانگژو گرفت، حالا نوبت قایقرانان کایاک و کانوست که خودشان را برای رفتن روی سکو آماده کنند. فعلا ایران امید به 5مدال دارد. علی آقامیرزایی در کایاک یک‌نفره هزار‌متر، محمد‌نبی رضایی در کانوی یک‌نفره هزار‌متر مردان، هدیه کاظمی و الناز شفیعیان در کایاک 2نفره ۵۰۰‌متر، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل در کایاک 2نفره ۵۰۰‌متر و عادل مجللی و کیا اسکندانی در کانوی 2نفره ۵۰۰‌متر به فینال صعود کرده‌‌اند.

حذف و دیگر هیچ

اسکیت‌بازان ایران هم دیروز از مسابقات سرعت بازی‌های آسیایی حذف شدند. نهال مقدم و مهشید کیایی در مرحله اول مسابقات 10هزار متر نتوانستند به زمان لازم برسند و قبل از اینکه به خط پایان برسند، از دور رقابت‌ها حذف شدند. در همین ماده امیر بهزادی و آزاد همتی هم به زمان مدنظر نرسیدند و حذف شدند. تیم سرعت زنان و مردان هم در مرحله مقدماتی 10هزار‌متر به نتیجه دلخواه نرسیدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

یک پیروزی دیگر
تیم ملی شطرنج در مرحله دوم رقابت‌های تیمی، قزاقستان را شکست داد. در این دیدار محمدامین طباطبایی و بردیا دانشور مقابل حریفان به پیروزی رسیدند و پرهام مقصودلو و پویا ایدنی به تساوی رضایت دادند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید