• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 1 مهر 1402
کد مطلب : 203705
+
-

نکته‌بازی/ لیگ پاره‌وقت

داریم هفته پنجم لیگ را پشت سر می‌گذاریم، 4بازی برگزار شده و 4دیدار دیگر به دلایل مختلف به‌تعویق افتاده؛ یک‌سری تیم‌ها در آسیا بازی دارند و یک‌سری تیم‌ها هم به تیم امید بازیکن داده‌اند. در چنین شرایطی سازمان لیگ ناگهان اعلام کرد تمامی مسابقات هفته ششم به تعویق افتاده. این در حالی است که  عربستان هم در لیگ قهرمانان آسیا نماینده دارد و تیم امیدش را به بازی‌های آسیایی فرستاده اما لیگ این کشور در حال برگزاری است. به‌نظر می‌رسد لیگ ایران باید نامش را از «حرفه‌ای» به «پاره‌وقت» یا «فصلی» تغییر بدهد؛ هر وقت خواستند برگزار کنند و هر وقت خواستند تماشاگر راه بدهند!

شما دیگر نه آقای خیابانی!
یکی از منتقدان مراسم استقبال از رونالدو، خیابانی بود. او به درویش، مدیرعامل پرسپولیس حمله کرد و ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال را هم از تیغ کلامش مصون نگذاشت. اغلب حرف‌هایی که جواد زد درست بود اما فقط یک اشکال کوچک وجود دارد؛ اینکه خود استاد یک سال پیش زمانی که مجری مراسم استقبال از کاپ جام‌جهانی بود، از همه دعوت کرد روی سن بیایند و با جام عکس بگیرند. این رفتار او با انتقادهای  زیادی روبه‌رو شد. خیابانی اما رنج‌نامه نوشت و پرسید: «چه‌کسی دوست ندارد با کاپ جام‌جهانی عکس بگیرد؟» حالا هم سخت نگیر، چه‌کسی دوست ندارد با رونالدو عکس بگیرد؟

رونالدو رفت، استقلال برگشت
بدون تردید مهم‌ترین سوژه 2 ‌ماه گذشته فوتبال ایران «استقلال» بوده است. این تیم با انبوهی از دلایل در صدر اخبار قرار داشت اما بعد از آنکه کاروان النصر با رونالدو وارد ایران شد نه‌تنها فوتبال، بلکه اخبار تمامی حوزه‌ها را تحت‌تأثیر قرار داد. با این حال با خروج رونالدو، استقلالی‌ها بار دیگر صدر اخبار را در اختیار گرفتند و این بار بازیکنان تیم به‌طور دسته‌جمعی یک استوری تند و تیز علیه مدیریت باشگاه به انتشار رساندند؛ بیانیه‌ای که نوک تیزش به وضوح متوجه علی خطیر بود و بعید است بدون هماهنگی نکونام بوده باشد. کاش در ایران می‌ماندی کریس!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید