• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 1 مهر 1402
کد مطلب : 203703
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/lO0vl
+
-

اخبار کوتاه

امید در صدر
تیم فوتبال امید ایران که در بازی اول با عربستان مساوی کرده بود، ویتنام را در یک بازی پرگل 4 بر صفر شکست داد. ایران فردا با مغولستان بازی دارد. تیم رضا عنایتی در حال حاضر با عربستان ‌هم‌امتیاز است ولی به‌خاطر تفاضل گل بهتر در صدر گروه است.

همه فینالیست شدند
همه قایقرانان ایرانی حاضر در مسابقات روئینگ بازی‌های هانگژو فینالیست شدند. در روئینگ یک‌نفره سنگین‌‌وزن مردان، امیرحسین محمودپور در گروهش سوم شد و به فینال A رسید. نازنین ملایی و کیمیا زارعی در روئینگ 2نفره سبک‌وزن و مهسا جاور و زینب نوروزی در سنگین‌وزن فینالیست شده بودند. امیر حسین‌پور و رضا قهرمانی هم در 2نفره سنگین‌وزن مردان به فینال راه پیدا کردند. فاطمه مجلل، نازنین ملایی، مهسا جاور و زینب نوروزی هم در قایق 4نفره فینالیست شده‌اند. فردا فینال 2نفره سبک و سنگین‌وزن زنان و سنگین‌وزن مردان برگزار می‌شود و دوشنبه هم فینال 4نفره زنان و یک‌نفره سنگین‌وزن مردان.

سرگروهی از دست رفت
تیم ملی پینگ‌پنگ که در مرحله گروهی بازی‌ها با بحرین، هنگ‌کنگ و مغولستان هم‌گروه است، یک شکست و یک پیروزی به‌دست آورده است. ایران با ترکیب امیرحسین هدایی، نوشاد و نیما عالمیان، تیم بحرین را 3 بر صفر شکست داد اما دیدار با هنگ‌کنگ را 3 بر یک باخت و صدرنشینی گروه را از دست داد. ایران امروز با مغولستان بازی می‌کند.

 والیبال در نیمه‌نهایی
تیم ملی والیبال به مرحله نیمه‌نهایی بازی‌های آسیایی صعود کرد. ایران در مرحله گروهی نپال و بحرین را شکست داده بود و دیروز هم در مرحله حذفی تایلند را برد. تیم عطایی تایلند را در 3ست شکست داد اما در بازی با بحرین یک ست از دست داد و باز با انتقاد روبه‌رو شد. ایران منتظر مشخص شدن حریفان در مرحله نیمه‌نهایی است. بازی‌های این مرحله سوم مهر برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید