• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 1 مهر 1402
کد مطلب : 203655
+
-

تقدیر از خدمتگزاران شهرداری تهران در ستاد اربعین

شهرداری تهران در اجرای مراسم اربعین امسال حضور ویژه و چشمگیری داشت. چه در مرز و چه در شهرهای نجف، کوفه، کربلا و سامرا، مناطق 22گانه تهران حضور جدی داشتند. همچنین نیروهای آتش‌نشانی، خدمات شهری و بهشت‌زهرا ازجمله نیروهای مدیریت شهری بودند که در مراسم اربعین امسال نقش پررنگی ایفا کردند؛ برهمین اساس مراسم «شکر خدمت» در محل برج میلاد برگزار شد تا از زحمات‌شان تقدیر شود.

علیرضا زاکانی، شهردار تهران:  امسال نیز آیین پیاده‌روی اربعین حسینی باحضور میلیونی زوار از کشورهای مختلف برگزار شد. آنچنان که مسئولان اعلام کردند بالغ بر 4میلیون ایرانی که بخش قابل‌توجهی از آنها شهروندان تهرانی بودند، توفیق حضور در این مراسم بزرگ را داشتند. شهرداری تهران با حرکت در این مسیر و تلاش برای خدمتگزاری به زوار، تلاش کرد تا بتواند در کاروان سیدالشهدا(ع) قرار بگیرد. امیدواریم این تلاش‌ها زمینه‌ساز قدم‌های کوچکی برای تحقق وعده الهی و ظهور حضرت مهدی(عج) بوده باشد. به‌عنوان خادمان امام حسین(ع) در شهرداری تهران از ملت و دولت عراق تشکر می‌کنیم و از سفیر عراق که در جمع ما حاضر است، تقاضا داریم، تشکر و سپاسگزاری ما را به مردم عراق برساند. همچنین بر خود واجب می‌دانم تا از تلاش تک‌تک خدمتگزاران خانواده بزرگ مدیریت شهری که داوطلبانه برای خدمت‌رسانی ‌به زوار امام حسین(ع) پیشقدم شدند، تشکر ویژه کنم.

محمدامین توکلی‌زاده، رئیس ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران: امسال هر چه در توان داشتیم به خط کردیم؛ هر چند با کم و کسری و کوتاه، اما با همه توان و با اخلاص فراوان خادمان شهرداری تهران به میدان آمدیم. از مرزهای خسروی، شلمچه، چذابه، مهران، زرباطیه تا طریق‌الحسین و قرارگاه‌های زینبیه، کربلا، کاظمین، نجف و سامرا و البته کوفه هم با موکب‌های مادر و کودک، هم موکب‌های تخصصی کودکان و نوجوانان و هم با حضور پزشکان و پرستاران و متخصصان در خدمت زائران بودیم تا هم آرام جان خسته‌شان باشیم و هم با سرود حبیبی شکرا هم‌نفس حال خوش دل‌هایشان. امیدوارم که توفیق این خدمتگزاری باز هم رفیق‌مان باشد و از همه همکاران عزیز و جهادی و سختکوشم در کمیته‌ها و قرارگاه‌ها، همکاران عزیز در سازمان محترم آتش‌نشانی، نیروی انتظامی عزیز‌مان، در رسانه ملی و به‌ویژه ستاد اربعین تقدیر و تشکر می‌کنم و دست همه خادمان سیدالشهدا را می‌بوسم و از همین امروز با شناسایی کمبودها و نقاط قوت، خودمان را برای اربعین سال آینده و خدمتی پربارتر آماده می‌کنیم.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید