• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203479
+
-

فرکانس شیطان

زهرا نوری

در روز 18 ژوئن سال 2018 خواننده معروف آمریکایی به نام «ایکس ایکس ایکس تنتاسیون» در ماشین شخصی‌اش به ضرب گلوله کشته شد. رسانه‌ها انگیزه قتل را صرفا به دلیل سرقت پول نقد از این خواننده و درگیری او با سارقین عنوان کرده‌اند. اما این همه ماجرا نیست. این خواننده چند روز قبل از مرگش در لایو اینستاگرامی خود از نحوه تاثیر فرکانس‌های مختلف موسیقی بر کنترل ذهن صحبت کرد و گفت هر چند بیشتر خواننده های آمریکایی از این تاثیر باخبرند اما به شما در این مورد چیزی نمی گویند و در ادامه گفت که خودش می‌تواند با یک موسیقی هر تاثیری که بخواهد بر ذهن مخاطب ایجاد کند و همچنین توضیح داد در آهنگ های خود مهندسی فرکانس انجام می‌داده و مایل است در آینده بیشتر در این مورد صحبت کند. اما چند روز بعد به طرز عجیبی کشته شد.
شاید برای همه ما پیش آمده باشد که هنگام گوش دادن به یک موسیقی غمگین اشک ریختیم و با محتوای آن همزاد پنداری کردیم و شاید هم به خاطرات غمگینمان در گذشته سفر کردیم. اما تا به حال این تجربه را داشته اید که بعد از شنیدن یک موسیقی که حتی محتوای غمگینی هم ندارد احساس بی‌قراری کنید؟
پاسخ سوالمان را باید در تفاوت فرکانس های موسیقی جست‌وجو کنیم. تحقیقات حوزه فرکانس‌های موسیقی در بازه زمانی بین جنگ جهانی اول و دوم به صورت پنهانی توسط خانواده راکفلر و البته با همکاری ارتش آمریکا دنبال شد.احتمالا نام «خانواده راکفلر» برایتان آشناست. یکی از ثروتمندترین و پرنفوذترین خانواده های ایالات متحده آمریکا که از مهره‌های تعیین‌کننده سیاست و اقتصاد محسوب می‌شوند و درواقع بزرگ‌ترین هدفشان حفظ نظام سرمایه‌داری است. اما برای حفظ این بنیاد، مهم‌ترین چیزی که لازم داشتند چه بود؟  سلطه بر جهان، افراد و افکار عمومی . همین دلیل باعث شد تا حمایت‌های مالی کلانی از پروژه‌های کنترل ذهن و مدیریت افکار عمومی از طریق رسانه‌ها انجام دهند. آنها خوب فهمیده بودند که جادوی فرکانس‌های موسیقی با ذهن افراد چه می کند و چگونه می‌توانند از این طریق افراد را کنترل یا احساساتشان را تخریب کنند. آنها متوجه شدند بین موسیقی با فرکانس‌های 440 و 432 هرتز تفاوت هایی وجود دارد . فرکانس طبیعت 432 هرتز است و موسیقی هایی با این فرکانس تاثیرات منظمی را در بدن انسان ها  و البته همه موجودات بر جای می‌گذارند و باعث ایجاد احساس آرامش می‌شوند. حال آنکه همان  موسیقی با فرکانس 440 هرتز نقش مهمی در ابتلای افراد به خلق و خوی منفی بازی می‌کند. این فرکانس به «فرکانس شیطان» هم معروف است.  از راکفلرها و کارهای پنهانی و عجیب و غریبشان که بگذریم به تحقیقاتی می‌رسیم که در سال‌های اخیر به صورت علنی انجام شد و تاثیر موسیقی با فرکانس‌های 440 و 432 هرتز را بر ذهن افراد، مقایسه کردند. نتایج این تحقیقات نشان می‌دهند موسیقی‌هایی با فرکانس 440 هرتز باعث ایجاد وضعیت عاطفی منفی، بی‌قراری و عدم احساس آرامش در فرد می‌شود و تفاوتی ندارد که این موسیقی شاد یا غمناک باشد، هر چند تاثیر موسیقی غمناک بر میزان بی قراری افراد بیشتر است. جالب است بدانید این بی قراری ایجاد شده در آقایان بیشتر از خانم‌ها گزارش شده است.  تاثیرات پنهان موسیقی بر ذهن و رفتار ما قابل انکار نیست اما دانستن این تاثیرات مخرب می تواند بر نوع نگاه ما به مسائل پیچیده دنیای پیرامونمان تاثیرگذار باشد. شاید هم تلنگری باشد تا به عنوان یک مصرف کننده موسیقی مراقب ورودی‌های ذهنی مان باشیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید