• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 28 شهریور 1402
کد مطلب : 203347
+
-

فروش فوق‌العاده کالای مدرسه

در فاصله چند روز مانده به بازگشایی مدارس، فروش فوق‌العاده اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان در سراسر کشور در حال برگزاری است و براساس اعلام اتاق اصناف ایران، فروشندگان کالاهای مورد نیاز مدارس می‌توانند با دریافت مجوز از اتحادیه خود، تا یک‌ماه فروش فوق‌العاده داشته باشند.
به گزارش همشهری، در این فروش‌های پاییزه اقلامی مثل لوازم‌التحریر، کیف، کفش، پوشاک و سایر کالاهای مورد نیاز برای مدارس در حال عرضه است و با توجه به افزایش قیمت تمام اقلام یادشده استقبال از نمایشگاه‌های عرضه این محصولات در سراسر کشور بسیار خوب بوده است. در تهران نمایشگاهی از اقلام مورد نیاز مدارس به‌ویژه لوازم‌التحریر در بوستان گفتگو در حال برگزاری است. این نمایشگاه از 21شهریور آغاز شده و تا 7مهرماه ادامه خواهد داشت، اما به‌گفته نماینده وزیر صمت در اتاق اصناف کشور، فروش‌های فوق‌العاده به‌دلیل دسترسی بهتر شهروندان به واحدهای صنفی و ارائه کالاهایی با کیفیت بالاتر در اولویت قرار دارد.
قاسم نوده‌‌فراهانی با بیان اینکه میزان تخفیف در فروش‌های فوق‌العاده به‌عهده خود فروشندگان گذاشته شده و درصد تخفیف‌ها متفاوت و متناسب با کالاست، اعلام کرد: در حال حاضر با توجه به نزدیک‌شدن به ایام بازگشایی مدارس، نظارت و بازرسی از بازار اقلام پرمصرف مهرماه افزایش یافته و درج قیمت فروش و ارائه فاکتور فروش معتبر از اولویت‌های بازرسی است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید