• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203244
+
-

با مردم

شهر چابهار جایگاه سی‌ان‌جی ندارد
بندرچابهار یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی کشور است با این حال از بسیاری از امکانات زیرساختی و رفاهی محروم است. یکی از آنها جایگاه سوخت سی‌ان‌جی است. یقینا تعبیه چند جایگاه سوخت گاز شهروندان را تشویق به خرید و استفاده از خودروهای گازسوز خواهد کرد.در این صورت ضمن صرفه‌جویی در مصرف بنزین به پاکیزگی هوا هم کمک خواهد شد.
هرمزان از چابهار

شبکه تلویزیونی مخصوص ناشنوایان راه‌اندازی شود
من یک فرزند ناشنوا دارم که بسیار مشتاق دیدن و پیگیری سریال‌های تلویزیونی است، اما به‌علت نداشتن زیرنویس یا یک مجری که دیالوگ‌ها را به زبان اشاره برگرداند، قادر به استفاده از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی نیست. مطمئنا افراد زیادی مثل فرزند من وجود دارند که با این مشکل مواجهند.از مسئولان صدا‌و‌سیما درخواست دارم یا شبکه‌ای مختص افراد ناشنوا راه‌اندازی کنند یا هنگام پخش برنامه‌های تلویزیونی خصوصا فیلم‌ها و سریال‌ها، از مجریانی که به زبان اشاره تسلط دارند استفاده کنند تا افراد ناشنوا هم قادر به استفاده از این برنامه‌ها باشند.
مادر یک فرزند ناشنوا

جاده روستای وشته طالقان نیازمند مرمت است
متأسفانه وضعیت آسفالت جاده روستای وشته شهر طالقان اصلا مناسب نیست و پر از چاله و دست‌انداز شده است.این وضعیت به‌خصوص هنگام بارندگی خطرناک و آزار‌دهنده است. با توجه به اینکه مقبره امامزاده یوسف(ع) در این روستا قرار دارد و زائران به‌طور مرتب از مناطق مختلف اطراف برای زیارت به این روستا می‌آیند، ضروری است تا هر چه زودتر نسبت به تعمیر و بازسازی این جاده اقدام شود.
میرآبی از وشته

آب لوله‌کشی صباشهر لجن و سنگ ریزه دارد
آب لوله‌کشی منطقه صباشهر در شهریار لجن و سنگ ریزه دارد. در این منطقه آب مدام قطع می‌شود وقتی هم که بعد از چند روز آب می‌آید متعفن، دارای رنگ و سنگ ریزه است. تقاضا می‌شود به داد مردم صباشهر برسید.
سیدحسینی از شهریار

 

این خبر را به اشتراک بگذارید