• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203230
+
-

طلسم مسی باطل شد

وقتی بارسا بدون مسی هم کاشته گل می‌کند

طلسم مسی باطل شد

ژاوی که در دوران بازیگری ملقب به مهندس بارسلونا بود، شکستی سنگین را به مانوئل پیگرینی، مهندس معروف و سرمربی شیلیایی رئال بتیس تحمیل کرد و جنگ مهندس‌ها را برد. سرمربی بارسا که قراردادش را به‌زودی تمدید می‌کند و در فهرست نامزدهای برترین مربیان سال فیفا هم جای گرفته، با درخشش خریدهای تازه‌اش و گلزنی 2ژائوی پرتغالی (فلیکس و کانسلو) و همچنین یک‌گل و 2‌پاس‌گل لواندوفسکی توانست بتیس را 5بر صفر شکست دهد.
    فران تورس با گلزنی برابر بتیس از روی ضربه ایستگاهی، طلسم ۸۶۷‌روزه آبی‌اناری‌ها در گلزنی از روی ضربه آزاد را شکست. آخرین‌بار لیونل مسی در سال۲۰۲۱ موفق به گلزنی شده بود.
    همچنین پس از ضربه آزادی که نیمار در سال۲۰۱۷ برابر پاری‌سن‌ژرمن به ثمر رساند، هیچ بازیکنی غیر از مسی نتوانسته بود برای بارسا کاشته گل کند که تورس پس از ۶‌سال، این طلسم را هم شکست. البته در زمان حضور مسی در زمین بازیکن دیگری حق زدن ضربه آزاد را نداشت. مسی فقط به نیمار اجازه می‌داد گاهی کاشته بزند.
    تورس گلش را شانسی دانست و توضیح داد: «هدفم این بود که توپ را از روی دیوار رد کنم، یک اشتباه جزئی رخ داد و توپ از کنار آن عبور کرد، اما خوشبختانه توپ وارد دروازه شد.»
    اوریول رومئو نخستین پاس‌گل خود را در لالیگا در پنجاه‌و‌دومین بازی خود در رقابت‌ها با 3‌باشگاه (بارسلونا - والنسیا - خیرونا) به ثبت رساند.
    رافینیا در دومین فصل حضورش در بارسا، یازدهمین گل خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.
    همچنین روبرت لواندوفسکی سی‌و‌ششمین گل خود را با بارسلونا در تمامی مسابقات زد.

این خبر را به اشتراک بگذارید