• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 27 شهریور 1402
کد مطلب : 203229
+
-

تئاتر کابوس‌‌ها

با شکست خانگی مقابل برایتون، در آستانه بازی حساس با بایرن فشار روی تن‌هاخ افزایش یافته است

تئاتر کابوس‌‌ها

منچستر در ادامه نتایج رویایی‌اش در این فصل، در خانه با نتیجه 3بر یک به برایتون هم باخت. حالا تن‌هاخ در توجیه 3‌شکست از 5بازی نخست لیگ گفته است: «همه باشگاه‌ها برای خرید بازیکن خرج می‌کنند و همین برایتون هم هزینه زیادی کرده اما همه به منچستریونایتد نگاه می‌کنند.» در پاسخ به این ادعا باید به این نکته اشاره کنیم که ترکیب اولیه تیم دی‌زربی ایتالیایی در این بازی خارج از خانه 18.2‌میلیون یورو برای این تیم هزینه در بر داشته است. برایتون در این تابستان توسط چلسی و دیگر تیم‌ها غارت شد اما همچنان با مربی موفق ایتالیایی‌اش یقه بزرگان و کوچک‌ترها را می‌گیرد. تن‌هاخ در عوض، مراقب است که کدام ستاره تیمش بزرگ‌تر از او شده، تا علیه آن ستاره اقدام انضباطی کند. شکست‌ناپذیری در اولدترافورد تنها چیزی بود که هواداران من‌یونایتد به آن می‌بالیدند که آن هم از بین رفت.
    در آستانه بازی چهارشنبه این هفته مقابل تیم قدرتمند بایرن‌مونیخ، فشارها روی تن‌هاخ افزایش یافته است. برخی هواداران در این بازی شعار «زنده‌باد رونالدو» را سر دادند که به‌نوعی اعتراض به عملکرد سرمربی هلندی بود؛ همان کسی که رونالدو را فراری داد و برای تحقیر این ستاره او را در بازی‌های مهمی مثل دربی منچستر که به شکست 8بر 2مقابل سیتی انجامید نیمکت‌نشین کرد و به‌جای او بازیکنی ضعیف مثل الانگا را به زمین می‌فرستاد. هواداران من‌یونایتد تن‌هاخ را بعد از تعویض راسموس هویلوند هو کردند. مرد هلندی انگار این واکنش را ندید و گفت: «شرایط را مثبت ارزیابی می‌کنم. استقبال از او عالی بود. او خیلی خوب عمل کرد و خوب بود که آنها این سیگنال را دادند. هویلوند برای یک بازی کامل آماده نبود.»
    انگار منچستر پس از فرگوسن طلسم شده است. همه از گلیزرها، مالکان آمریکایی این باشگاه انتقاد می‌کنند اما آنها مربیان و بازیکنان بزرگ و زیادی به اولدترافورد آورده‌اند. ژوزه مورینیو در سال2019 گفته بود: «من مردی با 25‌عنوان هستم. وقتی از من در مورد بزرگ‌ترین دستاوردهای من می‌پرسید، طبیعی و منطقی است که یکی از این 25‌عنوان را به شما بگویم اما تعجب نکنید وقتی به شما می‌گویم بزرگ‌ترین دستاورد من از همه، رسیدن به جایگاه دوم با منچستریونایتد است و روزها به شما ثابت می‌کند که این دستاورد چقدر دشوار و بزرگ است. شما نمی‌دانید پشت صحنه چه اتفاقی می‌افتد.»




 

این خبر را به اشتراک بگذارید